eitaa logo
𝒮ℯ𝓉𝒾𝒴
59 دنبال‌کننده
62 عکس
21 ویدیو
0 فایل
‌مقداری از خودمو توی آهنگا برات جا میذارم ، گوششون بده :/ اینجا ؟ یه چنلِ دلی .. شروعمون : اولِ اردیبهشت . کپی از عکس و فیلم؟! نه :)
مشاهده در ایتا
دانلود
شبت بخیر ، چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه🤍.
شاید اون آدمایی ک اتفاقی تو خیابون میببینیم همون آدمایی باشن ک بقیه منتظرن یه بار دیگ ببیننشون :)
ميدونين علت گريه‌ی بی اختيار چيه ؟! اينه ک بدنمون در حال مبارزه با چيزاييه ک ذهن و قلبمون نميتونن اونارو توجيه كنن .
شبت بخیر ، چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه🤍.
شایدم اشتباه از ما بود ، برا کسی ک دو قدم برامون اومد دو کیلومتر راه رفتیم .
تلاش میکنم چون نمیخام دختری باشم ک یه مرد در آینده بهش بگه تو ب خاطر پول کنارمی ..
قبل از اینکه دلخور بشم ، من پرحرف‌ ترین آدمی‌ام ک میتونی ببینی ، ولی فقط کافیه ک دلم بشکنه تا کلا لال شم .
دیدی پیرهن مردونه چقد ب زنا میاد ؟! این مورد برای موتور هم صدق میکنه 🎀
گمم کن تو بغلت ک نیاد اشک از چشمم ؛