eitaa logo
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
129هزار دنبال‌کننده
45هزار عکس
33.1هزار ویدیو
162 فایل
انجــام تبلــیغات پــربــازده و ارزان 😍👇 https://eitaa.com/joinchat/942801248Cc540d0517b کپی مطالب کاملا حرام است ❌❌❌❌
مشاهده در ایتا
دانلود
امیر جعفری در نمایی از سریال یاغی ساخته محمد کارت سال ۱۴۰۱ 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بازیگر سریال 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بازیگر سریال 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
حسن معجونی و همسرش 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
حسن معجونی و همسرش 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بازیگر سریال 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از سریال بیادماندنی «زمین انسان‌ها» بکارگردانی ابوالحسن داوودی. این سریال در سالهای ۸۹-۱۳۸۸ جلوی دوربین رفته و در سال ۱۳۹۰ از شبکه‌ی پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. داستان این سریال در یک بیمارستان می گذرد.در این بیمارستان چند پزشک در حال گذراندن دوره هستند تا تخصص خود را در رشته‌های مختلف چون قلب، جراحی، مغز و اعصاب و … بگیرند. از بازیگران این سریال می‌توان به علی نصیریان، زنده‌یاد صدرالدین شجره، مائده طهماسبی، محمد ابهری، زنده‌یاد عسل بدیعی، لیلی تقوی، مریم عبدالملکی، امیرمحمد زند، مریم بوبانی، افسانه ناصری، سروش صحت، امید روحانی، سینا رازانی، رضا آحادی، علیرضا حسینی، حبیب اسماعیلی و … اشاره کرد. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
مجیدرضا مصطفوی را پیش‌تر با فیلم «انار‌های نارس» که اولین فیلم او است به یاد می‌آوریم. فیلمسازی که در فیلم اولش بیشتر بر فضاسازی و جلوه‌های بصری تاکید داشت و در پرداخت قصه و شخصیت‌هایش دچار مشکل بود، در «آستیگمات» اما توجه زیادی را بر پُر کشش بودن قصه به خرج داده است. اما شاید اساسی‌ترین مشکلی که در فیلم جدیدش می‌تواند قابل بحث باشد، تعدد حوادثی است که برای شخصیت‌های فیلم رخ می‌دهد و ما را از تمرکز بر یک بحران واحد و همذات پنداری با آدم‌های قصه دور می‌کند. از طرفی دیگر آستیگمات جزو معدود فیلم‌های چند سال اخیر است که فیلمساز صرف نظر از تمام ایرادات فیلم، با دغدغه‌مندی به سراغ بیان یک سری مسائل اجتماعی رفته که باید دید تا چه میزان در پرداخت این مسائل موفق بوده است. در باب خلاصه داستان فیلم می‌توان گفت خانواده‌ای که خود با مشکلاتی روبرو هستند، پدرِ جدا شده از آنها اعلام می‌کند که می‌خواهد خانه را بفروشد و اعضای خانواده را وارد بحران تازه‌ای می‌کند. فیلم با فضای مدرسه شروع می‌شود. با معلمی (با بازی نیکی کریمی) روبرو هستیم که به نظر رابطه‌ای صمیمی با شاگردانش دارد و در ادامه با پسربچه اصلی فیلم یعنی کسری پیش می‌رویم. این تاکید بر فضای نسل جدید و دوربینی که کسری را به عنوان نماینده این نسل همراهی می‌کند، نشان از این دارد که کسری شخصیت اصلی فیلم است و از دل او به فضای قصه ورود می‌کنیم. پسربچه‌ای که به نظر می‌رسد نگاهش با همه متفاوت است و مصائبی را در این سن درک می‌کند که دیگر همکلاسی‌هایش از آن بی خبرند. وقتی پدر معتاد و بیرون افتاده خانواده (با بازی سیامک صفری) به پسرش مهران (با بازی محسن کیایی) اعلام می‌کند که آنها باید خانه او را تخلیه کنند، بحران مهم فیلم شروع می‌شود و از آن نقطه به بعد انتظار داریم توازن این خانواده حول همین موضوع به هم بریزد. اما چه به لحاظ کارگردانی این سکانس که بیشتر آن در نمای لانگ اتفاق می‌افتد و چه در ادامه که این واقعه در سایه معضلات دیگری تا پایان فیلم قرار می‌گیرد، اهمیت آن به مخاطب القا نمی‌شود. مهران آنقدر مشکل دارد که ما به عنوان مخاطب نمی‌دانیم با کدام یک همسو شویم. همسرش سمیرا (با بازی باران کوثری) او را به خاطر شغلش رها کرده است. خود او به دلیل مصرف الکل نمی‌تواند در آزمایش برای تاکسیرانی شرکت کند. پدرش نیز به تازگی خانه را می‌خواهد از چنگشان بیرون بیاورد. تنها شانسی که برای شخصیت قائل هستیم این است که زالو‌هایش را چندماه دیگر بفروشد. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
صحنه زنی دومین فیلم علی صمدی با ساختاری متفاوت از فیلم نخست او (بی‌نامی) پس از آنکه از لیست اصلی فیلم‌های جشنواره‌ی فیلم فجر خط خورد و با تعجب بسیاری از اهالی رسانه روبرو شد، این‌بار در جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر به اکران درآمد تا در فضایی به‌دور از جنجال فرصت دیده شدن توسط مخاطبان و منتقدان را پیدا کند. فیلم درباره‌ی سه مرد است که یک شبکه خلاف را اداره می‌کنند و کارشان این است که صحنه‌های جعلی تصادف را بسازند تا از بیمه پول بگیرند. همین خلاصه قصه‌ی کوتاه از صحنه‌زنی بیننده را با داستانی جدید و کم‌تر روایت شده در سینمای ایران مواجه می‌کند. علی صمدی بر اساس تحقیقاتی که از روزنامه‌ها، اداره‌های بیمه و دیگر ارگان‌ها داشته، تلاش کرده تا این سوژه‌ی عجیب و تجارت پرسودی که در جامعه جریان دارد را در قالب فیلمی اجتماعی و قصه‌گو روایت کند. صحنه‌زنی با خلق موقعیت‌ها و سکانس‌هایی درگیرکننده توجه مخاطب را به قصه‌ی تمام کارکترها و داستان زندگی‌شان جلب می‌کند. هرکدام از آن‌ها گرفتار مشکلاتی شده‌اند که به تنهایی مقصرش نبوده‌اند. نمی‌توان کسی را سرزنش کرد. همه‌ی آن‌ها به دلایل عمیق و ریشه‌ای مربوط به گذشته و شکافی که میان اقشار مختلف جامعه وجود دارد، دست به کارهایی می‌زنند که علاوه بر ریسک بالا، انسانیت‌‌شان را به زوال و سقوط می‌کشاند. سلسله اتفاقاتی که برای اسد می‌افتد و مواجهه‌اش با لیلا جاوید مددکار اجتماعی (مهتاب کرامتی) او را دچار چالش‌های اخلاقی زیادی می‌کند. بهرام افشاری با چهره‌ای خشن و قامتی استوار اما تکیده، به شخصیت درونگرا و عصبانی اسد هویتِ مردی دلمرده، باخته از زندگی و متلاشی شده داده است. او با کم‌ترین دیالوگ و بیشترین بازی صورت (به خصوص چشم‌ها) اسد را به قهرمانی تنها و شکست خورده بدل می‌کند. فیلم در نیمه‌ی دوم با قاب‌بندی‌هایی گیرا، هجوم وقایع مرتبط به هم و همچنین پرده‌برداری از رازهای گفته نشده بار دیگر بیننده را به دلِ هیجان ناشی از این سوژه‌ی ملتهب می‌برد. صحنه‌زنی اگرچه در تیپ سازی برخی از شخصیت‌ها مانند شیرین (لیندا کیانی) و بعضی از سکانس‌ها گرفتار کلیشه‌های رایج در این نوع فیلم‌های منسوب به سینمای اجتماعی می‌شود اما تلاش می‌کند درباره‌ی این معظل خانمان‌سوز و کمتر پرداخت شده به مخاطب آگاهی‌های لازم را بدهد و او را با دنیای غریب و رنج‌آور چنین افرادی آشنا کند. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید: لحظه ورود اصغر فرهادی به سالن اختتامیه هفتاد و پنجمین فستیوال کن 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
جشن تولد 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
به همراه خانواده ش 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
در کنار و بازیگران تئاتر مخاطب 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفت و گوی جنجالی مصطفی امامی با دکتر انوشه درباره اطلاعیه سازمان نظام روانشناسی! اگر روانشناسی زرد اینه من افتخار می کنم که روانشناس زرد هستم من حرفی به جز مبنای قرآن نزدم و نخواهم زد.... 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بخش بزرگی از فیلم‌های پرفروشی که در دهه ۸۰ بر پرده سینما‌ها رفتند کمدی بودند و در میان آن‌ها کمدی‌های خوب هم کم نبودند. با این حال رکورد پرفروش‌ترین فیلم سینمایی ایران را اخراجی‌ها (۸۶) ساخته مسعود ده‌نمکی که نظر تقریبا تمام منقدان هنری نسبت به آن منفی بود به نام خود ثبت کرد. از دیگر کمدی‌های خوش‌ساخت و متفاوت این دهه مکس ساخته سامان مقدم (۸۳) بود. فیلمنامهٔ این کمدی را هم پیمان قاسم‌خانی یکی از بهترین کمدی‌نویسان ایران نوشته بود. مضامین خانوادگی و اجتماعی محبوب‌ترین مضامین کمدی‌های این دهه بودند. مثل دایره زنگی پریسا بخت‌آور (۸۶) که علاوه بر فیلمنامه و کارگردانی خوب و منسجم آن، بازی انبوهی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در آن موفقیتش را تضمین کرد. آتش بس تهمینه میلانی هم با لحنی طنزآمیز از فیلمهای مطرح و بسیار پرفروش سال‌های میانی این دهه بود. مهمان مامان بر اساس داستانی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی از برجسته‌ترین کمدی‌های دههٔ ۸۰ ایران بود که رضایت تومان تماشاچیان و منتقدان را جلب کرد. کمدی خانوادگی لطیفی از داریوش مهرجویی که دو دهه قبل هم با کمدی اجاره نشین‌ها سینمای ایران را تکان داده بود. برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در سال ۸۲. در دهه ۸۰ چنان حجم بالایی از سریال‌های کمدی بر روی آنتن شبکه‌های مختلف سیمای جهموری اسلامی رفتند که حتی نام بردن از همهٔ آن‌ها در مقال نمی‌گنجد. کمدی‌های نود شبی در این دهه باب شدند که بسیاری از آن‌ها را بازیگران کمدی‌های تلویزیونی سال‌های قبل همچون مهران غفوریان، رضا عطاران، سعید آقاخانی، جواد رضویان و سروش صحت ساختند هرچند که هیچکدام از نظر جذب مخاطب به پای مهران مدیری نرسیدند. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
روایتی است از زندگی آشفته زن و مردی كه مشكلات فراوانی با هم دارند و "فرهادی" در كل فیلم، یك روز از این زندگی را كه در شب چهارشنبه آخر سال می گذرد به تصویر می كشد. چهارشنبه ای كه در عین شادی و سرورش، سرشار از دلهره و ترس و خطر و نگرانی است. یكی از محاسن فیلم نامه این است كه با همین یك روز همراهی با آدم های داستان، "فرهادی" موفق می شود شخصیت پردازی كاملی از چهار شخصیت اصلی داستانش ارائه كند. این شخصیت ها كه عناصر اصلی پیشبرد داستان هستند و مستقیم و غیرمستقیم با یكدیگر در تعاملند از یك مرد و سه زن تشكیل شده است. "مرتضی" در رأس این عناصر است. او مردی است كه با داشتن همسر و فرزند، دل به دیگری داده و همسر و فرزندش را در زندگی شخصی اش به حاشیه كشانده و اوست كه از همسرش كه كمی از ماجرا بو برده یك روانی خیال پرداز ساخته است. زنی كه "مرتضی" به او دلبسته نیز آرایشگر ساده ایست كه كمی منطقی تر از "مرتضی" رفتار می كند و اما آخرین عنصر این داستان نیز "روحی" دختری خدمتكار است كه تصادفاً با تمام این آدم ها ارتباط برقرار می كند و سعی می كند تا جایی كه می تواند برای بهتر شدن اوضاع كاری بكند. شیرینی داستان فرهادی در این است كه او چهار عنصر متفاوت را در كنار هم قرار می دهد. مرتضی سطحی نگر و فوق العاده احساساتی است. "مژده" همسر "مرتضی" زنی است با حس زنانه ای قوی كه مانند بسیار دیگری از زن ها نسبت به نگاه شوهرشان به دیگر زن ها فوق العاده تیز و حساس است. "سیمین" هم از آن زن هایی است كه مثل خیلی های دیگر با آنكه بدجنسی و رذالتی ذاتی ندارد، اما به هر حال از اینكه بداند دلداده ای دارد، لذت می برد، اما منطقی تر و عقلانی تر از "مرتضی" رفتار می كند. اما "روحی" دختر ساده خدمتكار در بهبود روابط "مرتضی" و "مژده" نقشی اساسی ایفا می كند و همان طور كه مأمور می شود خانه آشفته و بهم ریخته "مرتضی" و "مژده" را مرتب كند و سروسامان بدهد روابط این دو را نیز از آشفتگی بیرون می آورد. در اینجا خانه و اثاثش به نمادی از زندگی و روابط بین صاحبانش در می آید و خانه بهم ریخته و شلوغ ابتدای فیلم در نهایت به محلی زیبا و تمیز تبدیل می شود. " چهارشنبه سوری" پر است از نمادها و نشانه هایی كه تار و پود فیلم را محكم تر كرده و به فیلم قوام و قوت بخشیده است. از چادری كه نمادی از غیرت زنانه است و "مژده" آن را از خدمتكار می گیرد تا آرایشگر بودن "سیمین" كه "مرتضی" تنها با نگاهی سطحی و بدون در نظر گرفتن تهدیدی كه زندگی اش را به مخاطره می اندازد دلبسته آن می شود،از نقاط قوت فیلم هستند. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بهنوش طباطبایی 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفسم در نمیاد به کی می‌سپاری منو بی تو تمرین می‌کنم تو جوونیم مُردنو فاصله نگیر ازم که بری دِق می‌کنم با تو از این پنجره شهرو عاشق می‌کنم 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منهای سینما بخشی از اجرای محسن یگانه در کنسرت اخیرشون خیلی سخته که سال ها تو اوج هستن و محبوبیتشون رو حفظ کردن 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
تصویری منتشر شده از فیلم 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میکس سریال یاغی آهنگ حمیدصفت 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت ماهور الوند از نحوه برخورد فرهاد اصلانی با او در پیش‌تولید فیلم سینمایی «دختر»/ فکر میکردم مرا نمی شناسد! 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا