فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از شیراز تا شهرری در کنار مخاطبان #موقعیت_مهدی
در ادامه اکرانهای مردمی فیلم سینمایی #موقعیت_مهدی در شهرهای ارومیه، تبریز و مشهد، عوامل این فیلم سینمایی به تازگی مهمان مخاطبان شهر شیراز در سینما سعدی و هنرشهرآفتاب، پردیس راگا شهرری و سینمافجر اسلامشهر شدند.
با ادامه استقبال و همراهی مخاطبان در سینماها و اکران های سیار؛ #موقعیت_مهدی، اولین روایت متفاوت زندگی شهیدان باکری، تاکنون از مرز فروش ۱۰ میلیارد تومان عبور کرده است.
فیلم تحسین شده منتقدان و تماشاگران را هماکنون در در سینماهای سراسر کشور ببینید..
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعضی وقتها باید با بعضی افراد همزاد پنداری کرد و کفتر شد...😂😂😉😉
سریال خوشنام هر شب ساعت ۲۲ شبکه ۱
کارگردان علیرضا نجف زاده
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاليه فري خاكي😂😂❤️
اگر ميخواستم تمام سكانس ترساشو بذارم بيشتر از يك ساعت ميشد😂
دقت كردين هميشه پري به دادش ميرسه؟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
سریال سه دونگ سه دونگ ماه رمضان ۱۳۹۰
یادش بخیر
نویسنده علیرضا مسعودی(علی مشهدی)
کارگردان شاهد احمدلو
عکس:آرش شاه محمدی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
کاوه سماک باشی عزیز زادروزتون مبارک
سلامت و شاد باشین همیشه.
کاوه سماکباشی
زمینه فعالیت
بازیگر
تولد
۲۷ فروردین ۱۳۵۹
تهران
والدین
محمود سماکباشی
ملیت
ایران
سالهای فعالیت
۱۳۸۱-اکنون
مدرک تحصیلی
دانشآموخته مهندسی مکانیک
فیلمشناسی
سینمایی
سرگشته(۱۳۹۶سهیل سلیمی)
ماهور (۱۳۹۶)
اشنوگل (۱۳۹۵)
بزن بریم آبادان (شبکه خانگی) (سید علی نیاکان)
خشاب خالی(مسعود اب پرور۱۳۸۶)
آن مرد آمد (۱۳۸۶)
منفی هجده (۱۳۸۶)
میراث
محکومین بهشت (۱۳۸۴)
چشمان سیاه (۱۳۸۱)
تلویزیونی
رعد و برق (درحال تولید شبکه پنج) بهروز افخمی
بچه مهندس ۳ (درحال تولید شبکه دو) علی غفاری
نفوذ (درحال تولید شبکه یک) جواد شمقدری
گسل (۱۳۹۶) شبکه یک
میکائیل (۱۳۹۲) سیروس مقدم شبکه یک
عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷) شبکه پنج
پیلههای پرواز (۱۳۸۵)
گلریزان (۱۳۸۵) مسعود رشیدی شبکه یک
ریحانه (۱۳۸۴) شبکه سه سیروس مقدم
شبکه خانگی
حادثه دیگر
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
ابوالفضل پور عرب و پسرش
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
بانو مهناز افضلی عزیز زادروزتون مبارک
امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال باشین.
مهناز افضلی
(زاده ۲۹ فروردین ۱۳۴۲ در قصر شیرین)
بازیگر و کارگردان ایرانی است.
مهناز افضلی
تولد
۲۹ فروردین ۱۳۴۲
قصرشیرین
پیشه
بازیگر، کارگردان
همسر
حسن پورشیرازی
فرزندان
آرین پورشیرازی
آیدا پورشیرازی
مهناز افضلی مدرک کارشناسی هنر خود را از دانشگاه تهران گرفتهاست. پدر او سرهنگ ارتش با اصالت تربت جامی و مادرش کرد اهل قصر شیرین بوده و همسرش، حسن پورشیرازی نیز بازیگر است.
افضلی دورهٔ دو سالهٔ بازیگری را در مدرسهٔ هنر پیشگی آناهیتا در تهران گذراند. وی بازی در نمایشهای آماتوری را از سال ۱۳۵۷ تجربه نموده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با فیلم گزارش یک قتل محمدعلی نجفی آغاز کرد.وی مدتی است که دیگر بازیگری نمیکند و به ساخت فیلمهای مستند با موضوعاتی در ارتباط با زنان روی آوردهاست که از بین آنها میتوان به فیلمهای بدون شاهد، زنانه، کارت قرمز و مادر زمین اشاره کرد.
سینما
سفر به هیدالو (۱۳۸۴)
بازی (۱۳۸۳)
عشق شیشهای (۱۳۷۸)
آن سوی آینه (۱۳۷۶)
توفان شن (۱۳۷۵)
آخرین بندر (۱۳۷۳)
اشک و لبخند (۱۳۷۳)
زمین آسمانی (۱۳۷۳)
سوءظن (فیلم) (۱۳۷۱)
عبور از غبار (۱۳۶۸)
پرستار شب (۱۳۶۶)
گزارش یک قتل (۱۳۶۵)
تلویزیونی
جادههای سبز شمالی (۱۳۷۹–۱۳۸۰)
کارستان (۱۳۹۳ به عنوان کارگردان)
محاکمه (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۷۷)
راز (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۶۸)
#مهناز_افضلی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
«در پناه عشق»
مأوای دلپذیر شبهای شیرین ماه رمضان
اجرای باطراوت، منعطف و ملاحت آمیز، حضور سمپاتیک و ادبیات صمیمی که مژده لواسانی در برنامه سال گذشتهاش «بسته پیشنهادی» داشت، تردیدی باقی نگذاشت تا باکس درخوری در ماه رمضان امسال از آن این مجری و گروه برنامه سازی به تهیه کنندگی احسان ارغوانی شود. تهیه کننده مجرب و شناخته شده صدا وسیما که پیشتر برنامههای متنوع تحویل سال، نوروز و رمضان را روانه آنتن کرده و مسابقه پربیننده «ایرانیش» یکی از همین تولیدات بود.
«در پناه عشق» ویژه برنامه شبانه بانشاط و معنویت گرای ماه رمضان شبکه دو با اجرای مژده لواسانی، همان گونه که از نامش برمیآید، در عین انتقال ظریف پیام و دغدغه مندی، بر اصل سرگرم کنندگی نیز التفات دارد. برنامه زنده ای که در نیمه راه پخش و به رغم همزمانی با نمایش سریالها، توانسته به سرعت به آمار بینندگانی مشابه با مجموعهها و همچنین دیگر برنامههای ویژه افطار دست پیدا کند.
طراحی دلچسب و نوآورانه دکور، چینش آیتمها، مدیریت اتمسفر استودیو و طرز مواجهه با مهمانان در این برنامه خلاقانه است. از جمله نمایشگرهایی که در عمق کادر، تصاویر چشمنواز و آرامبخش طبیعت را به نمایش میگذارند و در نماهای بسته تأثیر مضاعفی دارند.
استفاده از نشانه های طبیعی مثل گلدانها در جهت دوری از شلوغی همگام با استانداردهای روز دکورسازی، هدفمند و همراستا با محتوای برنامه است. بویژه بهرهگیری مبتکرانه از طرح هندسی دایره در جای جای دکور از میز تا نئون های نوری که نمادی از ابدیت و معنویت است.
گفت و گوی «در پناه عشق» با کارآفرینان و صاحبان مشاغل بهره رسان با توجه به ریتم درست و هدایت گزیده مطالب شنیدنی و آگراندیسمانِ نکات مخاطب پسند، مفید و آگاهی بخش است. از جمله نکات آموزشی که امدادگر مهمان یکشنبه شب گذشته مطرح کرد و سورپرایز او که بسیار شیرین بود.
ضمن اینکه اتاق فکر برنامه، با هوشمندی به اتفاقات روز تلنگر میزند تا روزآمد و پویا باشد. مثل قضیه کوتاه کردن نامتعارف موی دانش آموزان یا اشاره صریح و بدون لکنت به دستهای پنهانی که مانع از کاهش قیمت سرسام آور خودرو میشوند. موضوعاتی که تضادی با مفاهیم اخلاقی مورد عنایت در این ماه ندارند و ارجاع به آنها اعتمادسازی میکند.
در این مسیر، اهداف انسان دوستانه حامی مالی «در پناه عشق» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز قطعاً موثر است؛ ۶۴ زندانی با عدد سه میلیارد و ٢٠٠ میلیون تا امروز توانستند توسط این برنامه به آزادسازی برسند. خصوصاً که به قول لواسانی با «سند و مدرک» و ارائه آن صورت میگیرد.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🔹با پایان تعطیلات #نوروز ۱۴۰۱ و مشخص شدن آمار فروش #اکران_نوروز بار دیگر زنگ هشدارِ بحران مخاطب در سینمای ایران و ورشکسته بودن این صنعت به صدا درآورد؛ صدایی بلند که همچنان تاثیری در روند مدیریت و سیاستگذاری سینما در دولت و صنوف مربوطه ندارد.
🔹بر اساس اطلاعاتی که تا ساعت پایانی روز ۱۳ فروردین در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما درج شده بود، سینمای ایران در اکران نوروز ۳۳ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان فروش داشت که این تعداد با وجود افزایش قیمت بلیت سینماها، آورده مالی چندانی برای سالندارها، دفاتر پخش و صاحبان فیلم ها نداشت.
🔹این اتفاق در حالی افتاد که وضعیت شیوع #کرونا نسبت به دو سال اخیر در ایران بهتر بود و مردم در سفرهای نوروزی و استقبال از مراکز و مناطق گردشگری واکنش خوبی داشتند ولی آنچه مسلم است سینما رفتن را به عنوان یک فعالیت فرهنگی-تفریحی انتخاب نکردند. همچنین مساله نگرانکننده دیگری که می توان بدان اشاره کرد این است که فیلم کمدی اکران هم چندان مورد استقبال قرار نگرفت و تنها منجی سال های اخیر گیشه در سینمای ایران که همانا ژانر کمدی بوده است هم در این مقطع تاثیری بر وضعیت نداشت؛ امری که شرایط را برای ادامه حیات سینما چه در تولید چه در اکران سخت تر می کند زیرا همچنان دست اندرکاران سینما چشم امیدشان به فیلم های کمدی است.
🔹حال در آستانه اکران عید فطر بار دیگر صدایی که از سینما به گوش می رسد این است که با اکران فیلمی کمدی (انفرادی ساخته مسعود اطیابی که فیلم دینامیت او جزو معدود فرصت های تنفس اقتصادی در سال گذشته اکران بود) گیشه نجات پیدا می کند و باز هم همه تخممرغ های اکران در سبد یک ژانر و حتی یک فیلم چیده شده است. در چنین شرایطی می توان پیشبینی کرد که در آینده ای نه چندان دور این شکل از فیلم ها هم دیگر نتوانند مخاطب را به سینما بکشانند چراکه مگر چند سال پیاپی می توان از یک فیلمساز انتظار داشت که بتواند کمدی قابل اعتنا بسازد و چقدر می توان یک نفر و فیلمسازی اش را «خرج» نجات گیشه بیرمق سینمایی کرد که مشکلات آن بنیادی ترست و نمود آن در گیشه دیده می شود.
🔹به هرترتیب سینمای ایران فرصت اکران نوروز را با فروش اندک و تعداد مخاطبان پایین پشت سر گذاشت. اکران ماه رمضان بی رمق پشت سر گذاشته می شود و از سانس های افطار تا سحر و شوری که در برخی از رمضان های گذشته وجود داشت، خبری نیست. فرصت بعدی اکران عید فطر است و باید منتظر ماند و دید دم مسیحایی بر پیکر نیمهجان اکران سینماهای ایران دمیده می شود یا خیر.
نغمه دانش آشتیانی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🔹محسن ذولفعلی مدیر سینما عصر جدید اراک در گفتگو با #صبا درباره فعالیت و مشکلات اخیر این سینما و اینکه گفته است این سالن را تعطیل می کند، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و نبود استقبال از سوی مردم سینماداران دیگر مجبور به تعطیلی سینماهایشان شدند و سینما عصر جدید تنها سینمای اراک با سه سالن است که همچنان به فعالیت خود در این شهر ادامه می دهد ولی با شرایطی که وجود دارد فکر می کنم تنها راه باقی مانده برای سینما عصر جدید هم همین باشد.
🔹تنها به دلیل وجود مخاطبان اندکی که هنوز به سینما می آیند کج دار و مریز به فعالیت ادامه می دهم اما واقعا از بی مهری مردم نسبت به سینما خسته ام.
🔹شاید با تبدیل شدن مکان فعلی سینما به مگامال راه نجاتی برای بقایش وجود داشته باشد ولی در غیر این صورت یا باید به صورت کامل منحل شود و یا سینما جای دیگری انتقال پیدا کند و مکان فعلی با تغییر کاربری به فعالیت ادامه دهد.
🔹متاسفانه مردم در قبال سینما احساس مسئولیت ندارد و گاهی شاهد رفتارهای بسیار طلبکارانه ای از سوی برخی از آنها هستیم علاوه بر این نوع برخورد مخاطبان و رکود اقتصادی سینما ادامه دادن این فعالیت هیچ ارزشی ندارد.
🔹 متاسفانه نمی توان گله ای هم از مردم داشت آنها نیز باید وضعیت اقتصادی مناسبی داشته باشند تا به سینما بیایند ولی وقتی درگیر کوچک ترین مسایل زندگی شان هستند قطعا حضور در سینما اولویت شان نخواهد بود.
🔹 برخی از مخاطبان حاضر به خرید بلیت برای فرزندانشان نیستند، برخی به اجبار به سینما می آیند و برخی به بهای بلیت معترض هستند و طبلکارانه برخورد می کنند همه این بی مهری ها منجر شده است تا به شروع کار دیگری فکر کنم و یا اینکه سینما را اجاره دهم و حداقل کمی از این دغدغه ها را کم کنم.
خبرنگار: نگار امیری
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
نخستین تصویر از علی نصیریان در «لامینور»
جزئیات تازه از داستان و شخصیتهای فیلم داریوش مهرجویی
.
روزنامه روزنامه سازندگی با انتشار اطلاعات تازهای از فیلم «لامینور» نوشت: ««لامینور» فیلمی درباره موسیقی است؛ پس از به سرانجام نرسیدن پروژه «سنتوری ۲»، مهرجویی سراغ این پروژه رفت، دختری علاقمند به برگزاری کنسرت با بازی پردیس احمدیه. «لامینور» با روایت این دختر از زندگیاش آغاز میشود. او گذشتهاش را تعریف میکند که پدر بازاریش با بازی سیامک انصاری چقدر مخالف موسیقی و نواختن ساز است و نامزد تحمیلیاش با بازی مهرداد صدیقیان چطور با علاقه و اهتمام او با موسیقی مخالفت میکند. این دختر عاشق این است که روزی جمع محدودی را دور هم جمع کرده و کنسرت شخصی برگزار کند و برای آنها ساز بزند. چالش بزرگ داستان «لامینور» از همین علاقه و جدیت این دختر به نواختن ساز و برگزار کردن کنسرت خصوصی آغاز میشود.
.
علی نصیریان نقش «آقاجون» پدربزرگ این دختر را بازی میکند. او علاقه مفرطی به موسیقی دارد و موسیقی همراه و مونس اوست. این پدربزرگ و دختر علاقه زیادی به یکدیگر دارند و تفاهم و علاقه آنها به موسیقی هم باعث صمیمیت بیشتر این دو شده است. آقاجون تنها کسی است که از این دختر حمایت میکند و مخالف رفتارهای فرزندش با نوهاش است.
.
نصیریان بیش از ۳۸ سال بود که در فیلمی از داریوش مهرجویی بازی نکرده بود. این بازیگر که معتقد است، مهرجویی راه و رسم بازی مقابل دوربین را در فیلم «گاو» به او یاد داده است، بعد از نزدیک به ۴۰ سال دوباره مقابل دوربین کارگردانی رفت که در فیلمهای مهمی مثل «گاو»، «آقای هالو»،«پستچی» و «دایره مینا» برای او بازی کرده بود.
.
«لامینور» داستان عشق و علاقه نادی(با بازی پردیس احمدیه) به موسیقی، ساز زدن و اصرار او برای برگزاری کنسرت مقابل دوست و آشنا است. دومین فیلم موزیکال مهرجویی که حاضر نشد آن را در دو دوره از جشنواره فجر به نمایش دربیاورد و از ابتدا اصرار به اکران عمومی فیلمش داشت.
.
کاوه آفاق خواننده «لامینور» است. همان خواننده راک ایرانی که ترانهسرا، آهنگساز و یکی از معدود خوانندگان راک است که یکی از گروههای راک پس از انقلاب را تشکیل داد. او در این فیلم بازی هم میکند و حضورش میتواند برای علاقمندان به ترانهها و قطعاتاش هیجانبرانگیز باشد. بیتا فرهی،علی مصفا، امرالله صابری(بازیگر فیلم هامون)، رضا داودنژاد، محمد رضا شهبانی نوری( بازیگر نقش پسربچه در درخت گلابی)، فریماه فرجامی و... دیگر بازیگران این فیلم هستند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
ایرج طهماسب سالهاست در حوزه کودک کار میکند، عروسکهای مختلف خلق میکند، اما هنوز عروسکهایش شبیه به هم نیستند، او شخصیت و ایده برای ساخت عروسک دارد، به مخاطبش فکر میکند و همین فکر کردن به مخاطب باعث میشود نتیجه کارش دوستداشتنی باشد. او را هنرمندی خلاق، مردمی و قصهدوست معرفی میکنند. شاید بهتر باشد از زبان کسانی که با او کارکردند، دلیل موفق بودن برنامههای او را بدانیم.
فرهیختگان
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🎬
تجربه «زندگی پس از زندگی» محسن چاوشی
مهمان ناخوانده!؟
عباس موزون درباره انتخاب ترانه تیتراژ مجموعه «زندگی پس از زندگی» که با صدای محسن چاوشی پخش میشود درباره رایزنی با خود چاوشی بیان کرد: با محسن چاوشی گفتگو کردیم که گفت این اثر را برای مؤسسهای ساختند و بعد با آنها صحبت کردیم و موافقت کردند. خود آقای چاوشی هم تجربهای در این زمینه دارند که بنا بود از او دعوت کنیم در فصل سوم برنامه مهمان ما باشد.
اما ایشان طبق قاعده همیشگی شان که تا به امروز با هیچ دوربینی گفتگو نکرده است، اینجا هم امتناع داشتند.
با این حال امیدوارم خدا به دل ایشان بیندازد و ما فصل چهارم حضور ایشان را هم داشته باشیم و تجربه شان را بشنویم.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی امین حیایی مجید اسماعیلی را با سید بشیر حسینی مقایسه می کند
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🎬وحید یامین پور اجرا در «کتاب باز» را تکذیب کرد / جای سروش صحت نمی روم!
🔹روز گذشته یادداشتی در فضای مجازی منتشر شد و گفته شد #سروش_صحت از اجرای برنامه #کتاب_باز کنار گذاشته شده است و قرار است وحید یامین پور جایگزین او در فصل جدید این برنامه شود.
🔹وحید یامین پور در واکنش به این شایعه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «مزخرفه من از طرفداران اجرای سروش هستم و پیگیر بودم که کتاب باز دوباره بره روی آنتن. تهیه کنندهاش هم زنگ زد و گفت نمی دونم این دروغ رو کی رسانهای کرد.»
🔹کتاب باز به تهیهکنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت روی آنتن شبکه نسیم میرفت.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🎬پیشتولید «مومن» آغاز شد/ فیلم جدیدی از هادی مقدمدوست
🔹 پیشتولید فیلم سینمایی «مومن» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی #محمد_رضا_شفیعی آغاز شده است و با تکمیل فهرست عوامل و بازیگران وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.
🔹«مومن» روایت بخشی از زندگی ش.ه.ی.د حسین همدانی است که فیلمنامه آن پس از ۲ سال تحقیق و پژوهش به نویسندگی هادی مقدم دوست به رشته تحریر در آمده است.
🔹ش.ه.ی.د حسین همدانی، فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله و معروف به «حبیب س.پ.ا.ه»، از بنیانگذاران .س.پ.ا.ه همدان و کردستان به شمار می آمد و از سال ۱۳۵۹در دفاع مقدس حضور داشت. او در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۴در اطراف شهر حلب س.و.ر.ی.ه، در نبرد علیه نیروهای د.ا.ع.ش به ش.ه.ا.د.ت رسید.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
مروری بر کارنامهی سعید روستایی؛ بر فراز آسمانها (ورق بزنید)
در صحنهای از فیلم «ابدویکروز»، نوید (مهدی قربانی) زمانی که پلیسها از او آدرس خانهی محسن را میخواهند، با مکثی کوتاه و چشمانی ترسیده به خانهی دیگری اشاره میکند تا هم محسن از چنگ ماموران خلاص شود و هم خودش به خانه برسد و به خانواده خبر دهد چه اتفاقی افتاده. سعید روستایی در دنیای کارگردانی و یا بهتر است بگوییم در دنیای نوشتن و ساخت یک فیلم، نزدیکترین شباهت را به نویدِ ابد و یک روز دارد. او با هوش و نبوغش در گوشهای از آن خانهی شلوغ ایستاده و با یک اشاره میتواند ورق را برگرداند، به دیگران (مخاطب) نشانهای از اتفاق اصلی در داستان بدهد و گردانندهی ماجرایی تازه و جذاب در روایت خود باشد.
📝 نویسنده: ملیکا هلالی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰