eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
نوش روحتون🎀
نه بابا ذوق چیه ⚰ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ،
🔗♥️ -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، تو اردیبهشت هستیم و رئیسی عزیز .. دعام کن تو این ماه سربلند بشم :) | @seyedebram |
تولد در تجمعات 💀💘
« ۳۵ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . نامه های اداری را هر روز مرتب می چیدم توی کارتابل مدیریت آستان قدس ، آقـــــای رئیسی همان روز اول پرسید : « پس نامه های مردمی چی میشه؟! » گفتم : « تعداد نامه ها خیلیه حاج آقـــــــا .. » گاهی به ده هزار تا میرسید در یک روز ... ممکن نبود آن همه نامه را خودش بررسی کند ، بیست اولویت تعیین کرد دادش به من ، و گفت: « اگر نامه ای یکی از این اولویتها رو داشت برسونید به دست خودم.» یکی از آن موضوعات بحران های روحی بود .. ده و نیم شب که ساعت کاری مان تمام میشد می نشست پای تلفن دفتر شماره ی نگارنده ی نامه را می گرفت .. : « سلام آقا جان احوال شما چطوره؟ ابراهـــــیم رئیسی هستم از آستان قدس رضوی... » وقتی دقایق طولانی زمان میگذاشت ، تا مسئله و ناراحتی فرد پشت خط را بشنود و پیگیری کند ، باورشان نمیشد واقعا تماس از آستان قدس و قسمت مدیریتش باشد ! .. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی رضا خوراکیان مدیر عالی آستان قدس رضویان منبع ویژه برنامه شبکه دو دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ] + به پوشه مخصوصی گفته می شود که نامه های نیازمند دستور و رسیدگی در آن قرار می گیرند. | @seyedebram |
آخه مگه میشه ؟ مشکلات روحی را هم درمان میکرد .. !
نوش روحتون🎀
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درخواست جدید دخترای ایرانی 🕶️. سیدمجیدنقطه‌زن؛ باموشك‌گل‌گلی، تل‌آویووشخم‌بزن💓🎀🌸 🌱‌@Mahe_Penhan313 ماهِ پنهان:) 🌙
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- هرچه را که دوست داری .. روزی از تُ جدا خواهد شد ! .. | @seyedebram |