آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ،
#به_وقت_تماس🔗♥️
#وصال_شنبه
-الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟
+ماهم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ،
تو اردیبهشت هستیم و رئیسی عزیز ..
دعام کن تو این ماه سربلند بشم :)
| @seyedebram |
« ۳۵ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
نامه های اداری را هر روز
مرتب می چیدم توی کارتابل مدیریت آستان قدس ،
آقـــــای رئیسی همان روز اول پرسید :
« پس نامه های مردمی چی
میشه؟! »
گفتم :
« تعداد نامه ها خیلیه حاج آقـــــــا .. »
گاهی به ده هزار تا میرسید در یک روز ...
ممکن نبود آن همه نامه را خودش بررسی کند ،
بیست اولویت تعیین کرد دادش به من ،
و گفت:
« اگر نامه ای یکی از این اولویتها رو داشت برسونید به دست خودم.»
یکی از آن موضوعات بحران های روحی بود ..
ده و نیم شب که ساعت
کاری مان تمام میشد
می نشست پای تلفن دفتر شماره ی نگارنده ی نامه را می گرفت ..
:
« سلام آقا جان احوال شما چطوره؟
ابراهـــــیم رئیسی هستم از آستان
قدس رضوی... »
وقتی دقایق طولانی زمان میگذاشت ،
تا مسئله و ناراحتی فرد پشت خط را بشنود و پیگیری کند ،
باورشان نمیشد واقعا تماس از آستان قدس
و قسمت مدیریتش باشد ! ..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی رضا خوراکیان مدیر عالی آستان قدس رضویان
منبع ویژه برنامه شبکه دو دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ]
+ به پوشه مخصوصی گفته می شود که نامه های نیازمند دستور و رسیدگی در آن قرار می گیرند.
| @seyedebram |
هدایت شده از مٰـآهِپِـنهٰـآن☫ ؛
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درخواست جدید دخترای ایرانی 🕶️.
سیدمجیدنقطهزن؛
باموشكگلگلی،
تلآویووشخمبزن💓🎀🌸
#نشرحداکثری
🌱@Mahe_Penhan313
ماهِ پنهان:) 🌙
آسِیدْاِبرآهیم؛
درخواست جدید دخترای ایرانی 🕶️. سیدمجیدنقطهزن؛ باموشكگلگلی، تلآویووشخمبزن💓🎀🌸 #نشرحداکثری 🌱@Mahe
دخترای ایرانی هم دیگه دارن پرو میشن 🗿🎀
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- هرچه را که دوست داری ..
روزی از تُ جدا خواهد شد ! ..
| @seyedebram |