eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
من نمی‌دانستم معنی هرگز را ! تُ چــــرا رفـــــــتی و بازنــــــگشتی دیــــــگر .. ؟ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
جوابت را ما که نه ! اما اهلش میدهند .. ! اما بدان که روزی بدتقاص خواهی داد .! | @seyedebram |
علـــــی رو همین که زدن ، ی نفس راحــــــــت کشید :) | @seyedebram |
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا گریــه می‌کنی ؟ اون فقط مرورِاردیبهشت .. . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
تا تُ را دارم نمی‌آید به چشمم هیچ‌کس شرک ممکن نیست از یکتاپرستی مثل من ‌.‌. ! | @seyedebram |
« ۴۱ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . قبل از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ، دقیق می دانست اوضاع کشور در آن چند سال از چه قرار است . گزارشها را مرتب می گرفت ! و از اتفاقات مطلع بود .. ! پای آبرویش وسط بود ! اما انگیزه و امیدش قابل وصف نبود. همان روزها توی یکی از جلسات گفت: «من اگر میخواستم میتونستم برم امام جماعت به مسجد بشم آیت الله بشم و همه هم مدام حاج آقـــا حاج آقــــا کنن و عزت و احترام ببینم؛ اما من اومدم که کار کنم ! » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق وزارت صمت منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴:۳ ] | @seyedebram |