eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
تا تُ را دارم نمی‌آید به چشمم هیچ‌کس شرک ممکن نیست از یکتاپرستی مثل من ‌.‌. ! | @seyedebram |
« ۴۱ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . قبل از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ، دقیق می دانست اوضاع کشور در آن چند سال از چه قرار است . گزارشها را مرتب می گرفت ! و از اتفاقات مطلع بود .. ! پای آبرویش وسط بود ! اما انگیزه و امیدش قابل وصف نبود. همان روزها توی یکی از جلسات گفت: «من اگر میخواستم میتونستم برم امام جماعت به مسجد بشم آیت الله بشم و همه هم مدام حاج آقـــا حاج آقــــا کنن و عزت و احترام ببینم؛ اما من اومدم که کار کنم ! » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق وزارت صمت منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴:۳ ] | @seyedebram |
چرا گریه میکنم ؟ .. | @seyedebram |
یعنی چی که نیستم .. یعنی چی که خانواده* رو نمی‌بینم ! یعنی چی .. 💔 ! | @seyedebram |
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی کی الان نشسته جام توی حرم .. ! 💔 | @seyedebram |
یعنی کی الان جام [ تو مراسم آسیدابراهیم ] هست ؟ 💔 . | @seyedebram |
یعنی کی الان جای من نشسته کنار مزارتِ .. ؟ قربونت برم :) 💔 . | @seyedebram |
کی الان جایِ من زیر بارونِ مشهد ، داره برات اشک می‌ریزه ؟ .. | @seyedebram |
« ۴۲ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . دی ماه ۹۸ و چند روز مانده به شهادت حاج قاسم ، قرار بود مستند اختاپوس* را رونمایی کنیم مستندی با رویکرد فسادستیزانه و عليه اشرافی گری مسئولان ! رفتیم برای اکران اما فضا را شلوغ کردند .. پلیس آمد ! و برای اولین بار پس از چهل سال در حوزه هنری را بست ! .. اکران لغو شد و من هم حدود پنج شش ساعت حبس در محل بودم ...! فضا خیلی امنیتی بود و به کسی اجازه ورود نمیدادند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد ! تلفن زنگ خورد ، کسی که گوشی را برداشته بود، یکهو از جا بلند شد و شروع کرد به : چشم چشم گفتن ! تماس بعدی که با او گرفته شد، گوشی و لپ تاپم را هم پس دادند ! مانده بودم چه کسی پشت تلفن بود‌ .. تا اینکه بعدتر فهمیدم تماس از طرف «دفتر رئیس قوه قضائیه آقای رئیسی » بوده است .. از کسی که سردمدار مبارزه با فساد بود ، چنین حمایتی بر می آمد ! . ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی مهدی انصاری مستند ساز منبع برنامه کافه مستند شبکه افق جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |