آسِیدْاِبرآهیم؛
تا تُ را دارم نمیآید به چشمم هیچکس
شرک ممکن نیست از یکتاپرستی مثل من .. !
| @seyedebram |
« ۴۱ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
قبل از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ،
دقیق می دانست
اوضاع کشور در آن چند سال از چه قرار است .
گزارشها را مرتب می گرفت !
و از اتفاقات مطلع بود .. !
پای آبرویش وسط بود !
اما انگیزه و امیدش قابل وصف نبود.
همان روزها توی یکی از جلسات گفت:
«من اگر میخواستم
میتونستم برم امام جماعت به مسجد بشم
آیت الله بشم
و همه هم مدام
حاج آقـــا حاج آقــــا کنن
و عزت و احترام ببینم؛
اما من اومدم که کار کنم ! »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق وزارت صمت
منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴:۳ ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#بهوقتتماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، اردیبهشت
#بهوقتتماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ،
ببین امروز برات کلی مهمون اومده ! :)
| @seyedebram |
یعنی چی که نیستم ..
یعنی چی که خانواده* رو نمیبینم !
یعنی چی .. 💔 !
| @seyedebram |
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی کی الان نشسته جام توی حرم .. ! 💔
| @seyedebram |
یعنی کی الان جای من نشسته کنار مزارتِ .. ؟
قربونت برم :) 💔 .
| @seyedebram |
کی الان جایِ من زیر بارونِ مشهد ،
داره برات اشک میریزه ؟ ..
| @seyedebram |
« ۴۲ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
دی ماه ۹۸ و چند روز مانده به شهادت حاج قاسم ،
قرار بود مستند اختاپوس* را رونمایی کنیم
مستندی با رویکرد فسادستیزانه و
عليه اشرافی گری مسئولان !
رفتیم برای اکران اما فضا را شلوغ کردند .. پلیس آمد !
و برای اولین بار پس از چهل سال در حوزه هنری را بست ! ..
اکران لغو شد و من هم حدود پنج شش ساعت حبس در محل بودم ...!
فضا خیلی امنیتی بود
و به کسی اجازه ورود نمیدادند
اما به یک باره همه چیز تغییر کرد !
تلفن زنگ خورد ،
کسی که گوشی را برداشته بود،
یکهو از جا بلند شد و شروع کرد به :
چشم چشم گفتن !
تماس بعدی که با او گرفته
شد،
گوشی و لپ تاپم را هم پس دادند !
مانده بودم چه کسی پشت تلفن بود ..
تا اینکه بعدتر فهمیدم تماس از
طرف
«دفتر رئیس قوه قضائیه آقای رئیسی »
بوده است ..
از کسی که سردمدار مبارزه با فساد بود ،
چنین حمایتی بر می آمد ! .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی مهدی انصاری مستند ساز
منبع برنامه کافه مستند شبکه افق جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |