یعنی چی که نیستم ..
یعنی چی که خانواده* رو نمیبینم !
یعنی چی .. 💔 !
| @seyedebram |
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی کی الان نشسته جام توی حرم .. ! 💔
| @seyedebram |
یعنی کی الان جای من نشسته کنار مزارتِ .. ؟
قربونت برم :) 💔 .
| @seyedebram |
کی الان جایِ من زیر بارونِ مشهد ،
داره برات اشک میریزه ؟ ..
| @seyedebram |
« ۴۲ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
دی ماه ۹۸ و چند روز مانده به شهادت حاج قاسم ،
قرار بود مستند اختاپوس* را رونمایی کنیم
مستندی با رویکرد فسادستیزانه و
عليه اشرافی گری مسئولان !
رفتیم برای اکران اما فضا را شلوغ کردند .. پلیس آمد !
و برای اولین بار پس از چهل سال در حوزه هنری را بست ! ..
اکران لغو شد و من هم حدود پنج شش ساعت حبس در محل بودم ...!
فضا خیلی امنیتی بود
و به کسی اجازه ورود نمیدادند
اما به یک باره همه چیز تغییر کرد !
تلفن زنگ خورد ،
کسی که گوشی را برداشته بود،
یکهو از جا بلند شد و شروع کرد به :
چشم چشم گفتن !
تماس بعدی که با او گرفته
شد،
گوشی و لپ تاپم را هم پس دادند !
مانده بودم چه کسی پشت تلفن بود ..
تا اینکه بعدتر فهمیدم تماس از
طرف
«دفتر رئیس قوه قضائیه آقای رئیسی »
بوده است ..
از کسی که سردمدار مبارزه با فساد بود ،
چنین حمایتی بر می آمد ! .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی مهدی انصاری مستند ساز
منبع برنامه کافه مستند شبکه افق جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |