آسِیدْاِبرآهیم؛
-
نذر کردم گر از این غم به درآیم روزی
تا درِ میکده شادان و غزلخوان بروم:)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقــاهاشم ، میگم راست و ریست میکنی دیگه ؟ آخه میبینی که دست من بسته استُ .. | @seyedebram |
آقاهاشم دمت گرم :) ..
خیلی خوب به دادم رسیدی ... .
هدایت شده از "امیرِلشکرِعلی."
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_حاضریبرایایرانجونتُبدی؟!.
+☕️🕶️..
-
⎾ @amiralihajizadeh1404 ⏌
آسِیدْاِبرآهیم؛
_حاضریبرایایرانجونتُبدی؟!. +☕️🕶️.. - ⎾ @amiralihajizadeh1404 ⏌
ولی ..
ولی چرا مظلومیت آسیدابراهیم اینجا هم اینقدر مشخص هست..
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و شــــــصت و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزا
و شــــــصت و سه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |