.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و شــــــصت و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزا
و شــــــصت و سه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قابی که دیگر تکرار نخواهد شد .. 💔 ! .
| @seyedebram |
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معلمان ! ازتون ممنونیم ... ❤️🩹 .
| @seyedebram |
« ۵۱ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
توی مناظرات تلویزیونی
پیش از انتخابات
﴿ کاندیدایی نسبتِ
بی پایه و توهین آمیزِ
شش کلاسه به آقـــــای رئیسی داد .. ﴾
که لقلقه ی دهانها شد !
و خیلیها باورش کردند .. !
مدتها بعد از آن اتفاق از حاج آقــــــا پرسیدم:
- حلالش کردید؟
گفت :
« من از همون جا که بیرون اومدم،
براش از خداوندِمتعال
طلب مغفرت و بخشش کردم .. » !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر استاد تحول دولت
منبع: نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۳ ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
« ۵۱ #حقیقتخدمت♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۹۶ که آمدم ،
هیچکس به قدر من اهانت نشد بهش توی کشور .. !
یکنفر من شکایت کردم ازش ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- یِ خبرخوب برای عشاقِ آسید ! [ گرعاشقی؛ عاشق کن دگران ! ] ▫️چه خبره ؟ خب ما الان تو اردیبهشت هستی
سلام رفقا ،
حالتون چطوره ؟
اردیبهشت هستیم ...
و سالگرد سیدالشهدای خدمت ،
« شهید سیدابراهیم رئیسی »
▫️ما قرار هست یک کار فرهنگی انجام بدیم ، که - نیازمند کمک های مالی اما معنواََ شما هستیم !
این کار به عشقِ شهید رئیسی هست و جهت آشنایی مردم با این شهید والامقام . ✨
اگرعشق به شهدا رو داری ،
شهید رئیسی منتظره کوچیک ترین کمک از شما هست ❤️🩹 .
شماره کارت
6037997577821961| شیری | اعلام واریز | @hadisehshirii این کار تماما قلبا و به کمک شما عشاقِ شهدا انجام میشه 🥲 . یک کار موندگار .. به عشق شهدا .