آسِیدْاِبرآهیم؛
و شــــــصت و هشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عز
و شــــــصت و نه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
؛ سیزده ۱۳ روز تا وصـــــــــــــــال . ؛ | @seyedebram |
؛
دوازده ۱۲ روز تا وصـــــــــــــــال .
؛
| @seyedebram |
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افق،افـــــــــــقِخوبیست ! .. ❤️🩹
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
الحمدالله الحمدلله که
قبل از این واقعه ، عکستو گذاشتم اتاقم :) ..
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنهاییم در این راه ؛
بیا بقیة الله ..
| @seyedebram |
4 #کلاسِشــــهادت🫀
▫️حالا این « حجاب » چی چی هست ؟
کارهای بد
غفلت
گناه
لجبازی
حسادت
دروغ
تکرار اشتباه
گوش ندادن به ندای درون
رقابتهای بیفایده
دلبستگیهای غلط ..⚠️
اینها کمکم یه لایه تاریکی رو دل میکشه… !🌪
و فطرت، کمنور میشه ..
مثل وقتی چراغ روشنه،
ولی گرد و خاکِ زیاد روی شیشهش نشسته؛
چراغ هست، 💡
نور هست، 🔋
ولی دیده نمیشه ..🌫
▫️ بزرگترین سرمایهی انسان چیه؟
[ سؤال اصلی کلاسمون* همینه ! ]
پول؟ نه.
استعداد؟ نه.
هوش؟ نه.
زیبایی؟ نه.
قدرت؟ نه.
▫️قرآن جواب داده:
«وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا
فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا»
خدا به دل آدم
یه «سیستم تشخیص خوب و بد» داده ⚖
این بزرگترین سرمایهست!
این یعنی:
تو داخل وجودت یه چراغ داری،
که خودش میگه چی خوبه، چی بده.
خودش هشدار میده.
خودش راه نشون میده.⚙🔎
ای کاش آدمها قدرشو بدونن… .
▫️ اما اگه این نور رو خاموش کنی چی؟
اگه انسان نور الهام درونیاش را خاموش کند،
به جایی میرسد که:
«لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا»
دل دارن…
اما نمیفهمن !🚫
چشم دارن…
اما نمیبینن ! ⛔️
راه روشنه…
اما به نظرش تاریک میاد !🚷
مثل کسی که جلوی اساتید بزرگ،
جلوی نشونههای واضح،
جلوی حجتهای روشن ایستاده… 🚩
ولی هیچی نمیفهمه.
نه چون راه مشکل داره…
چون دلش مشکل داره .. !❤️🩹
+ وایسا هنوز ادامه داره رفیق!
| @seyedebram |