eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
و شــــــصت و هشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عز
و شــــــصت و نه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افق،افـــــــــــقِ‌خوبیست ! .. ❤️‍🩹 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
الحمدالله الحمدلله که قبل از این واقعه ، عکستو گذاشتم اتاقم :) ..
اون ی عکس فقط ... اینقدر گریه نکن ! | @seyedebram |
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنهاییم در این راه ؛ بیا بقیة الله .. | @seyedebram |
4 🫀 ▫️حالا این « حجاب » چی چی هست ؟ کارهای بد غفلت گناه لجبازی حسادت دروغ تکرار اشتباه گوش ندادن به ندای درون رقابت‌های بی‌فایده دلبستگی‌های غلط ..⚠️ این‌ها کم‌کم یه لایه تاریکی رو دل می‌کشه… !🌪 و فطرت، کم‌نور می‌شه .. مثل وقتی چراغ روشنه، ولی گرد و خاکِ زیاد روی شیشه‌ش نشسته؛ چراغ هست، 💡 نور هست، 🔋 ولی دیده نمی‌شه ..🌫 ▫️ بزرگ‌ترین سرمایه‌ی انسان چیه؟ [ سؤال اصلی کلاسمون* همینه ! ] پول؟ نه. استعداد؟ نه. هوش؟ نه. زیبایی؟ نه. قدرت؟ نه. ▫️قرآن جواب داده: «وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا» خدا به دل آدم یه «سیستم تشخیص خوب و بد» داده ⚖ این بزرگ‌ترین سرمایه‌ست! این یعنی: تو داخل وجودت یه چراغ داری، که خودش می‌گه چی خوبه، چی بده. خودش هشدار می‌ده. خودش راه نشون می‌ده.⚙🔎 ای کاش آدم‌ها قدرشو بدونن… . ▫️ اما اگه این نور رو خاموش کنی چی؟ اگه انسان نور الهام درونی‌اش را خاموش کند، به جایی می‌رسد که: «لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا» دل دارن… اما نمی‌فهمن !🚫 چشم دارن… اما نمی‌بینن ! ⛔️ راه روشنه… اما به نظرش تاریک میاد !🚷 مثل کسی که جلوی اساتید بزرگ، جلوی نشونه‌های واضح، جلوی حجت‌های روشن ایستاده… 🚩 ولی هیچی نمی‌فهمه. نه چون راه مشکل داره… چون دلش مشکل داره .. !❤️‍🩹 + وایسا هنوز ادامه داره رفیق! | @seyedebram |
ادامه ش .. 🫂 :)