eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آقاهاشم خودت هوامو داشته باش ؛
دمتون خیلی گرم :) + یادت نره دوباره برام پیام بفرستی ...
« ۶۴ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . آن روز بنا بود تصمیم مهمی در دولت گرفته شود. از جایم بلند شدم خودم را رساندم به صندلی آقــــای رئیس جمهور سرم را نزدیکش کردم و خصوصی گفتم: «حاج آقا!» « بفرمایید.» _ اگه این تصمیم گرفته بشه هم به نفع خود شماست، هم دولت .. گفت: « آقای زلفی گل دیگه این حرف رو نزنی ها ! ما کاری رو نمی کنیم که به نفع خودمون باشه .. کارایی باید انجام بگیره که به نفع مردم و نظام باشه ! نباید عوام گرا و دنبال به دست آوردن محبوبیت باشیم.. اگر ما یک جراحی رو انجام میدیم که پشتوانه ی کارشناسی داره ، و دقیق هست حتی اگه به ضرر خودمونم هست باید انجامش بدیم منافع ملی و مردم مهمه ! » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری منبع: ویژه برنامه شبکه یک چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
منافع ملی و مردم مهمه ! ..
نوش روحتون ؛
فدات بشم آخه :) شماهم ادامه کارو رو خودت بچین .. من سراپا در خدمتم !
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
« اللهم الرزقنا شهادة فی الخدمتک »
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و شــــــصت و نه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزا
و هفتــــــــــــاد روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |