eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
6 🫀 ▫️ راه‌شناسی؛ از کجا بفهمم دارم درست می‌رم؟ یکی از مهم‌ترین سؤال‌های زندگی اینه: من دارم توی راه درست حرکت می‌کنم یا نه؟ 🧑‍🦯 اصلاً از کجا بفهمم این مسیری که دارم می‌رم، آخرش به خدا می‌رسه… ؟ یا فقط داره منو خسته می‌کنه؟! .. خیلی‌ها توی زندگی راه می‌رن… اما هر راه رفتنی، «رسیدن» نیست. ⛔️ خیلی‌ها سال‌ها جلو می‌رن… اما جلو رفتن با «درست رفتن» فرق داره ❎ ▫️ استادآسیدابراهیم* می‌گه: انسان‌های با بصیرت، راه زندگی را با چشم دل می‌شناسند ! 🤍 یعنی چی؟ یعنی فقط چشمِ سر کافی نیست 👀 همه می‌تونن ظاهر راه‌ها رو ببینن… 🗣 اما هرکسی نمی‌تونه حقیقتِ راه رو تشخیص بده ..🔎 [ چشم ظاهر، جاده را می‌بیند .. اما چشم دل، مقـــــــــــــــصد را ✨ ] ▫️ بصیرت یعنی چی؟ بصیرت یعنی آدم فقط ظاهرِ اتفاق‌ها را نبیند. ! فقط قشنگیِ بیرون را نبیند 🖍 فقط هیجانِ لحظه را نبیند. ✴️ بلکه بفهمد: - این راه من را به چه آدمی تبدیل می‌کند؟ - این انتخاب، آخرش نور دارد یا تاریکی؟ - این رابطه، این فکر، این سبک زندگی… من را به خدا نزدیک می‌کند یا دور؟ بصیرت یعنی تشخیصِ مسیر، قبل از اینکه دیر شود.🪔 ! ▫️ صراط یعنی فقط یک جاده؟ نه… ما هر روز در نماز می‌گوییم: «اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيم» خدایا ما را به راه راست هدایت کن ! جالبه نه؟ ما که مسلمانیم، نماز می‌خونیم، خدا رو قبول داریم… باز هم هر روز از خدا می‌خوایم: راهمان را نشان بده! چرا؟ چون گم‌شدن فقط این نیست که آدرس کوچه را بلد نباشی. 👨‍🦯❌ آدم ممکنه توی شلوغ‌ترین بخش زندگی‌اش از راه اصلیِ انسان شدن گم بشه ..⚠️ ممکنه درس بخونه…📚 کار کنه… 🔐 روابط داشته باشه… 🔗 هدف داشته باشه… 🔖 ولی صراط مستقیم نداشته باشه ! ▫️ صراط مستقیم یعنی چی؟ صراط مستقیم، « راهی است که انسان را به حیات طیبه می‌رساند » یعنی یک زندگی پاک، زنده، الهی، با معنا، با آرامش .. ✨ راهی که فقط «موفق»ت نکند… بلکه درستت کند. فقط بالا نبردت… بلکه پاکت کند. فقط مشهورَت نکند… بلکه خداییت کند 🌱 :) صراط مستقیم یعنی راهی که فکر تو، اخلاق تو، رفتار تو، انتخاب‌های تو همه کم‌کم رنگ خدا بگیرند. 🌱🤍 ▫️ زندگی یعنی فقط بودن؟ نه… متن یه جمله خیلی عمیق داشت: ما در این دنیا نیامدیم برای بودن… ما آمدیم برای شدن! این جمله خیلی تکان‌دهنده‌ست .. یعنی قرار نیست فقط چند سال زندگی کنیم، بخوریم، بخوابیم، درس بخونیم، کار کنیم، بزرگ بشیم، پیر بشیم… و تمام.🚫 نه… ما پروژه‌ی «شدن» هستیم. آمده‌ایم که تبدیل شویم. اما تبدیل به چی؟ ▫️حالا یک سوال مهم ❗️ ... + عجله نکن هنوز مونده رفیق .. | @seyedebram |
نوش روحتون ؛
استادآسیدابراهیم‌رئیسی ، https://eitaa.com/dakedel منتظر نظرات تون راجع به کلاسش هست :) 🤍
وایییییی اگه بدونید چیشد 😭 :)
نه بابا ذوق مرگ چیه ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
- یِ خبرخوب برای عشاقِ آسید ! [ گرعاشقی؛ عاشق کن دگران ! ] ▫️چه خبره ؟ خب ما الان تو اردیبهشت هستی
قضیه چیه ؟ - این کار فرهنگی بر این محتوا و اساس بود که ما قرار بود یک کار فرهنگی انجام بدیم به عشق شهید رئیسی.. یک کار با پوشش همدلی برلی محرومین ! اما دیدیم نمیشه دیگه فقط شهر ما ؟ پس بقیه چی ؟ چرا بقیه نباشن ؟ تصمیم گرفتیم سراسری باشه .. قرار شد ما به عنوان کارفرهنگی مردم رو با شهید رئیسی آشنا کنیم ... ! یعنی اول همدلی ایجاد کنیم و بعد بریم سراغ کار همدلی .. ▫️چجوری ؟ شناسنامه شهدا * تهیه کنیم و بین مردم توزیع کنیم ، اره ! « شناسنامه شهید رئیسی » ▫️حالا چرا گفتم شما بیاید ؟ از هر شهری هستی .. اومدی پای کار! ▫️این کار یک کارِ سراسری بین عشاق آسید هست ! 👀❤️‍🩹 + فقط به این فکر کن که مردم با شهید رئیسی آشنا میشن .. این کوچیک ترین کار هست . | @seyedebram |
و حالا هم - به لطف و معرفت شما خوبان 313 شناسنامه خریداری شد .. و برای مراسم سالگرد توزیع خواهد شد ♥️ :) | @seyedebram |