eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
نه بابا ذوق مرگ چیه ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
- یِ خبرخوب برای عشاقِ آسید ! [ گرعاشقی؛ عاشق کن دگران ! ] ▫️چه خبره ؟ خب ما الان تو اردیبهشت هستی
قضیه چیه ؟ - این کار فرهنگی بر این محتوا و اساس بود که ما قرار بود یک کار فرهنگی انجام بدیم به عشق شهید رئیسی.. یک کار با پوشش همدلی برلی محرومین ! اما دیدیم نمیشه دیگه فقط شهر ما ؟ پس بقیه چی ؟ چرا بقیه نباشن ؟ تصمیم گرفتیم سراسری باشه .. قرار شد ما به عنوان کارفرهنگی مردم رو با شهید رئیسی آشنا کنیم ... ! یعنی اول همدلی ایجاد کنیم و بعد بریم سراغ کار همدلی .. ▫️چجوری ؟ شناسنامه شهدا * تهیه کنیم و بین مردم توزیع کنیم ، اره ! « شناسنامه شهید رئیسی » ▫️حالا چرا گفتم شما بیاید ؟ از هر شهری هستی .. اومدی پای کار! ▫️این کار یک کارِ سراسری بین عشاق آسید هست ! 👀❤️‍🩹 + فقط به این فکر کن که مردم با شهید رئیسی آشنا میشن .. این کوچیک ترین کار هست . | @seyedebram |
و حالا هم - به لطف و معرفت شما خوبان 313 شناسنامه خریداری شد .. و برای مراسم سالگرد توزیع خواهد شد ♥️ :) | @seyedebram |
[بازم مثل همیشه .. ] آرام‌بگیر‌ای‌دل‌وکم‌گریه‌کن‌ای‌چشم انگارنفهــــــــــــــــــمیدی‌وانگار‌ندیدی .. | @seyedebram |
« ۷۰ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . مثل سفرهای استانی که شهر به شهر میگشت تا ضعفها و فرصت ها را شناسایی کند و برایش برنامه بریزد .. به وزارتخانه ها و دستگاه های دولت هم سر میکشید ! اسمش نظارت ستادی بود .. و هر ماه نوبت به یک سازمان می رسید. برای آن چند ساعتی که رئیس جمهور به وزارتخانه می رفت .. یک ماه کار مطالعاتی انجام میشد ! ما به عنوان مشاور موظف بودیم توی فرصتی که داریم چند تا کار انجام بدهیم گروههای نامحسوس را به سازمان هدف بفرستیم نظرات تمام رویکردها و جناح ها را نسبت به عملکرد آن جمع آوری کنیم .. تعاملات استانی وزیر را در نظر بگیریم با تک تک معاونین و وزرای مرتبط بنشینیم و وضعیت امورات محوله بررسی کنیم. گزارش کامل که آماده میشد حاج آقــــــا می نشست و گوش می داد ، یک ساعت اول را بدون هیچ کلامی ، یادداشت بر می داشت ! بعد سوالاتش را می پرسید و نکات موشکافانه اش را مطرح میکرد .. بررسی ها که تمام می شد فردایش می‌رفتیم برای نظارت. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع نسیمی شو، شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴:۳ ] | @seyedebram |
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ خدمت سلطان نمودی خادم مردم شدی :)) | @seyedebram |