eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
تئاتر >>>
« ۷۱ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . حين بررسی‌های قبل از یکی از نظارتهای ستادی متوجه شدیم جناب وزیر به مسائلی بی توجه است؛ اما گزارش را طور دیگری میدهد ! این را به آقـــــای رئیسی اطلاع دادم ، روزی که رفتیم وزارتخانه انتظار داشتم رئیس جمهور برخورد شایسته ای با آقای مسئول بکند ! خیلی کوتاه به او گفت فلان چیز را هم به من نشان بدهید ! .. وزیر دستپاچه شد و فهمید اوضاع از چه قرار است گفت: «الان آماده نیست تا آخرش که هستید براتون میارم» نیاورد ! توی برگه به حاج آقــــــا یادآوری کردم < آخر برنامه شد و اون برگه ها رو نیاورد! > از وزارتخانه که بیرون آمدیم گفت: « آقـــــــاجان! این چه اخلاقیه؟ چرا می خوای ضایع شدن به آدم نشون داده بشه؟ فهمید اشتباه کرده دیگه همین بسه .. این جوری نکن با آدما :) » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع: نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
عجب قسمتی :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️« ختم صلوات اردیبهشت ماه » نثار سیدالشهدای خدمت سید ابراهــــــــــــــــــیم رئیسی
▫️« ختم صلوات اردیبهشت ماه » نثار سیدالشهدای خدمت سید ابراهــــــــــــــــــیم رئیسی و شهدای والامقام خدمت .. ❤️‍🩹 هرچقدر در توان تون هست : https://khatmesalawat.ir/100971 | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
_ آسیدمددی _
سجاد محمدیenc_16710812647091846972580.mp3
زمان: حجم: 2.9M
_ خطاب.به‌معشوقه‌ام ! آسیدابراهیم .. . | @seyedebram |
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و هفتــــــــــــادُسه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و هفتــــــــــــادُچهار روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |