eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
مگه تُ سپهربابا* نبودی ؟ | @seyedebram |
« ۷۲ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . گزارش چند کلیپ در فضای مجازی ، رسیده بود دست رئیس جمهور ! .. در مورد اخراج یک سری از اساتید دانشگاه ، آقـــــای رئیسی وقتی من در سفریزد بودم خودش تماس گرفت بعد از سلام، جدی و بدون تعارف گفت: « سریع میای تهران و این موضوع رو پیگیری می کنی و توضیح میدی ! اگر حقی از کسی ضایع شده باشه باید جبران بشه نکنه عضو هیئت علمی و استادی به ناحق کنار گذاشته شده باشه! » سفرم را نیمه تمام گذاشتم و برگشتم .. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری منبع ویژه برنامه شبکه یک چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
ی محفلِ‌کوچیک داریم .. ساعت 3 .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بگم هـــــــــــــوامو نداری .. که دروغه ! .. ولی خب اردیبـهشتِ و سرت شلوغه .. ؛ کاش بشه یـــــــــــــــــــــــــــادِمنم بیوفتی .. جواب نگیرم ، میمیرما !‌ نگی نگفتی .. | @seyedebram |
بایاد آسید ، سلام علیکم حالتون خوبه؟ ؛ محفل امروزمون .. میشه گفت رفع ابهام! [ ما اینجا جلوگیری از تخریب نمیکنیم .. بلکه خودمون میسازیم ! ]
مون هم راجع ی بحث خیلی بارز هست .. « همه که شهید نمیشن ! آدمای گناهکار هیچوقت نمیتونند شهید بشن ..! هر کی شهید شده از همون نقطه اول پاک بوده ! »
میخوام بگم نه!
دیدی با خودت داری آرزوی شهادت میکنی ، بعد یهو یاد گناهات میوفتی ؟
میگی نه دیگه .. ولش! من لیاقت ندارم ..
ما کجا و شهادت کجا! ..
اره خب همینع ! اما یجور دیگه نگاه کن : ما کجا [ هستیم ؟ ] و شهادت کجا [ ست ؟ ]