آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بگم هـــــــــــــوامو نداری .. که دروغه ! ..
ولی خب اردیبـهشتِ و سرت شلوغه ..
؛
کاش بشه یـــــــــــــــــــــــــــادِمنم بیوفتی ..
جواب نگیرم ، میمیرما ! نگی نگفتی ..
| @seyedebram |
بایاد آسید ،
سلام علیکم
حالتون خوبه؟
؛
محفل امروزمون .. میشه گفت رفع ابهام!
[ ما اینجا جلوگیری از تخریب نمیکنیم ..
بلکه خودمون میسازیم ! ]
#محفل مون هم راجع ی بحث خیلی بارز هست ..
« همه که شهید نمیشن !
آدمای گناهکار هیچوقت نمیتونند شهید بشن ..!
هر کی شهید شده از همون نقطه اول پاک بوده ! »
اره خب همینع !
اما یجور دیگه نگاه کن :
ما کجا [ هستیم ؟ ]
و
شهادت کجا [ ست ؟ ]
اما خب میتونیم بریم بالا ها !
به شرطی که
کوهنوردی*** رو خیلی خوب یاد بگیریم !