eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بگم هـــــــــــــوامو نداری .. که دروغه ! .. ولی خب اردیبـهشتِ و سرت شلوغه .. ؛ کاش بشه یـــــــــــــــــــــــــــادِمنم بیوفتی .. جواب نگیرم ، میمیرما !‌ نگی نگفتی .. | @seyedebram |
بایاد آسید ، سلام علیکم حالتون خوبه؟ ؛ محفل امروزمون .. میشه گفت رفع ابهام! [ ما اینجا جلوگیری از تخریب نمیکنیم .. بلکه خودمون میسازیم ! ]
مون هم راجع ی بحث خیلی بارز هست .. « همه که شهید نمیشن ! آدمای گناهکار هیچوقت نمیتونند شهید بشن ..! هر کی شهید شده از همون نقطه اول پاک بوده ! »
میخوام بگم نه!
دیدی با خودت داری آرزوی شهادت میکنی ، بعد یهو یاد گناهات میوفتی ؟
میگی نه دیگه .. ولش! من لیاقت ندارم ..
ما کجا و شهادت کجا! ..
اره خب همینع ! اما یجور دیگه نگاه کن : ما کجا [ هستیم ؟ ] و شهادت کجا [ ست ؟ ]
ما خیلی پایین تر از قله شهادتیم .. توی دره های گناه غرق شدیم !
اما خب میتونیم بریم بالا ها ! به شرطی که کوهنوردی*** رو خیلی خوب یاد بگیریم !
میخوای باهم کوهنوردی رو یاد بگیریم ؟