eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
« ۷۳ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . برای اینکه وامدار کسی نباشیم و صمیمیت زیاد با مسئولین ، جلوی مطالبه گریمان را نگیرد .. فاصله،مان را با دولتی ها حفظ می کردیم ! برنامه صريح و انتقادی بود .. و نباید کاری میکردیم که برای طرح مشکلات مردم لكنت زبان بگیریم ! چند باری آقــــــای رئیس جمهور را دیده بودم ، چه برای مستند سازی و چه جلسات پرسش و پاسخ .. هر بارگلایه هایم جدی تر و توپم پرتر می شد ! رفتار سید اما هیچ وقت تغییری نکرد! .. با صبر و حوصله صحبتها را می شنید .. حين جلسه اسم می آورد و تشکر میکرد.. بعد از دیدار هم با تبسم می گفت: « حرفاتون مثل همیشه خیلی خوب بود من تشکر میکنم آقــــــا! » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی محسن مقصودی مجری برنامه ثریا منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
ی ادیت ببینیم و گریه کنیم ..
برای تیم ملی مون متاسفم که طرح پیراهن رو عوض نکرد !
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقـــــاامام‌رضــــــــــا! شما‌که‌منونطلبیدی .. اما من‌هنوز‌ثانیه‌به‌ثانیه پنــــاه‌میارم‌به‌خودت ! .. ؛ یعنی‌میام‌پناهگاه ؟ | @seyedebram |
به‌رسم‌ ؛ ۳۴روز‌تا‌وصــــــال . [ دورهِ‌نوکـــــــــــــــــری۱۲۸ ] | @seyedebram |