eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
اگربودی .. اگربودی اینگونه به سفرهای استانی میرفتی و خسارات را با چشم خود میدیدی ! | @seyedebram |
« ۷۴ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . آن همه وزیر و مدیر و معاون کم‌سن در دولت نشان میداد ﴿ رئیس جمهور برای حل مسائل کشور به نخبگان جوان امید دارد ! ﴾ ایشان مؤكد به همه ی وزرا می گفت: «حتی اگر نخبگان حوزه ی شما با دولت هم سو و همراه نیستن نظراتشون رو بگیرید و استفاده کنید. » بهمان سپرده بود نخبه های ایرانی که خارج از کشورن و به هردلیل نمیتونن برگردن.. اما علاقه مند به خدمت به کشورن ! بچه های ما هستن .. ! با همین عقیده بیش از دویست پروژه راهبردی را از راه دور با همین نخبه ها تعریف کردیم ! آنجا انجام دادند و اینجا استفاده کردیم ! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . راوی روح الله دهقانی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور منبع گفت وگوی خبری شبکه خبر یک شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | @seyedebram |
هدایت شده از ‌آقـایِ وزیر؛
694K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبای تجمعات وقتی بابام میگه " کی‌‌بریم‌خونه؟" : | @aghavazir |آقایِ وزیر
سلام علیکم ، احــــوال شما؟ خب بازم ی برنامه جدید .. ؛ « محــــــــــــــفل ⏳! » ؛ از این به بعد قرار هست دور هم محفل داشته باشیم .. محفل هایی به " میزبانیِ‌آسیدابراهیم‌رئیسی " قشنگ نیست ؟ :) ما محفل هامون فقط میسازن! یعنی ساختن قبل از تخریب .. همون پیشگیری قبل از درمان 🔗 ! بریم که باهم ساخته بشیم تا خداخریدارمون بشه:) محــــــــفل های برگزار شده : ▫️ محفـــــــلِ‌کوهــــــــــــــــــــــنوردی 🧗 ▫️محفــــــــلِ‌آموزش‌آتش‌نشانی 📛 ▫️محـــــــفلِ‌سبـــــــــک‌هاشــــــــــم 🔗 ▫️محـــفلِ‌«کاش‌پسر‌بودم.. !» 🙂 | @seyedebram |
حالا بریم ادامه دیروز ؟ ی مثال کوچولو و شیرین مونده :))
آسِیدْاِبرآهیم؛
#محفل مون هم راجع ی بحث خیلی بارز هست .. « همه که شهید نمیشن ! آدمای گناهکار هیچوقت نمیتونند شهید ب
یادته دیروز گفتم « شهدا از اول پاک بودن مه شهید شدن » .. و بعد نقضش کردم؟ حالا میخوام با ی مثال خیلی کامل و قشنگ بهت ثابت کنم ! :)
میگم ی روزی حدود سال های ۸۰ تا ۹۰ ..
آسیدابراهیم ما مسئول قوه قضاییه کشور بود ..