« ۷۶ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
با مردم که توی رسانه ها صحبت میکرد ..
حرفی از مشکلات دولت نمی زد.
یک بار بهش گفتم:
«حاج آقا ما که این همه چالش داریم..
چرا وقتی با مردم صحبت میکنید
فقط قسمتهای خوبش رو میگید؟
خب اجازه بدید بدونن با چه مسائلی دست در گریبانید .. »
گفت :
« بله که چالش داریم !
من به عنوان رئیس جمهور باید آخرین وضعیت
این مشکلات رو بدونم !
که براش وقت میذارم ؛
باید راهکار حلشون رو پیدا کنم که براش وقت میذارم ..
باید عوامل دولت رو جمع کنم
و تقسیم کار کنم که انجام میدم؛
اما وقتی به عنوان یه خادم با مردم صحبت میکنم ..
باید به مردممون قوت قلب بدم !
که نگران نباشن
ما هستیم
که حلش کنیم دیگه! »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت
منبع: نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
-چقدر قدرتو ندونستن؛
-چقدر ناشکری کردن؛
+خداهم جواب ناشکریهامون رو داد ...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یکم دیگه مــــــــونده ..
روسفیدم کنی خب ؟
؛
بهعشقامامرضا .. دستموبگیر .
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و هفتــــــــــــادُشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و هفتــــــــــــادُهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |