.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و هفتــــــــــــادُهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و هفتــــــــــــادُهشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
؛ و چهار ۴ روز تا وصـــــــــــــــال . ؛ | @seyedebram |
؛
و سه ۳ روز تا وصـــــــــــــــال .
؛
| @seyedebram |
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهــــــــــــــــیدی ؛
شهید دیگری را توصیف میکند .. ! .
| @seyedebram |
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در تاریخ بنویسید او تا لحظهِ
شــــــــهادت پای ولایت ماند !
| @seyedebram |
« ۷۷ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
سی و پنج سال
در بخشهای مختلف صنعت نفت کار کردم.
حاج آقـــــــا
منحصر به فردترین آدمی است که دیده ام !
رئیس جــــمهور یک کشور بود
اما به قدر یک کارگر سه شیفت کار میکرد !
نه که کسی مجبورش کند
به خاطر مردم
استراحت را برای خودش حرام کرده بود.
توی سفرهای
خارجی به محض رسیدن به کشور مقصد مستقیم میرفتیم کاخ ریاست جمهوری و
مذاکرات آغاز میشد؛
نه خوابی
نه خوراکی
نه خریدی..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی جواد اوجی، وزیر نفت
منبع گفت وگوی خبری شبکه خبر سه شنبه اول خرداد ۱۴:۳ ]
| @seyedebram |
فکرکنبریحـجبعد ؛
تومــــــــــــــــــــــــــــــــــکه ؛
برایهمیشهچشماتوببندی .. :)
| @seyedebram |