« ۷۷ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
سی و پنج سال
در بخشهای مختلف صنعت نفت کار کردم.
حاج آقـــــــا
منحصر به فردترین آدمی است که دیده ام !
رئیس جــــمهور یک کشور بود
اما به قدر یک کارگر سه شیفت کار میکرد !
نه که کسی مجبورش کند
به خاطر مردم
استراحت را برای خودش حرام کرده بود.
توی سفرهای
خارجی به محض رسیدن به کشور مقصد مستقیم میرفتیم کاخ ریاست جمهوری و
مذاکرات آغاز میشد؛
نه خوابی
نه خوراکی
نه خریدی..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی جواد اوجی، وزیر نفت
منبع گفت وگوی خبری شبکه خبر سه شنبه اول خرداد ۱۴:۳ ]
| @seyedebram |
فکرکنبریحـجبعد ؛
تومــــــــــــــــــــــــــــــــــکه ؛
برایهمیشهچشماتوببندی .. :)
| @seyedebram |
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایاهلِحــــــــــــــرم
میرُعلــــمدارنیامد ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بســـــــم الله ..
اگهبخوایمیشه؛ اگههمنخوایکه
لیاقتندارم ..
« ۷۸ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
کسی نبود نداند
تحریم ها روز به روز علیهمان شدیدتر می شود؛ اما
ترکیب برنده ی
" رئیسی امیرعبداللهیان "
باعث شد
بهترین جذب سرمایه
را در فضای بین الملل داشته باشیم ..
بعد از هر سفر حاج آقــــا
یا صادرات
نفتمان به آن کشور شروع میشد
یا فروش بالای
فرآوردههای نفتی داشتیم
يا صدور
خدمات فنی و مهندسی به کشور مقصد ..
دکتررئیسی و وزیرامورخارجه
توی جلسات از توانمندیها و ظرفیتهای داخل با رؤسای جمهور دیگر کشورها گفت و گو میکردند؛
اعتماد سازی صورت می گرفت و
قراردادها بسته می شد.
صداقت ایران توی تحقق وعده ها
با دیپلماسی انرژی همراه شد و
وزارت نفت را آبرودار کرد..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی جواد اوجی وزیر نفت
منبع گفت وگوی خبری شبکه خبر سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |