اینقدر بد بودم آقا هاشم ؟
اینقدر ؟ ..
؛
نگفتی میشکنم ؟
نگفتی داغون میشم؟
آقاهاشم !
؛
من دلتنگتم .. خیلی .
چجوری ؟ چجوری..
چجوری ببینم
مراسمته و همه توفیق دارن بیان به دیدنت ..
اما
اما منِبیلیاقت نه !
باشه آقاهاشم
هر چی شما میگی ..
اما یادت باشه
من این امتحان سخت رو هم دارم میدم :)
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهوقتعاشقی .. [ ۴۰ : ۹ ]
| @seyedebram |