چه بسا یاران ما بسیارند و شده ایم عـــــــادی ؛
نه در غمخود مارا شریک می دانند نه شادی! ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
الان خانوادهام کنارتن .. میدونی دیگه ،
حالا
میدونی هم چقدر سخته ؟ : )
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خصلتِمردانخداست ! ..
| @seyedebram |