2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محرم میرسد جای تُ خالیست .. !
| @seyedebram |
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مـُــــــحرم .. ❤️🩹 !
| @seyedebram |
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حداقل ده روز 🙂 !
#فور
| @seyedebram |
آقـــاجان .. !
نمیدونم چطوری بگم.. اصن چی بگم ؟
؛
آقــا مگه من چیکار کردم؟
مگه کی ضامن من گنَهکار شد ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقــــاجان مون دیشب
همینقدر قشنگ به شهرما سر زد :)
؛
با آقای رئیسجمهور ، حاج آقای رئیسی اومد .. :)))
| @seyedebram |
آقاجان بزار بازم راحت باهات حرف بزنم ..
آقاجان یادته بهمن برات بیت* نامه زدم؟
یادته گفتم ..
؛
آقاجان دعام کن ؟ میخوام بیام بیت ..
میخوام شمارو بیینم !
گفتم ، آقاجان برای من عباتو بفرست تو جواب نامه !
گفتم ، میدونم زیادخواهم .. اما دل دیگه ..
جامه*معشوقه شو میخواد :)
یادته گفتم واسه من جانماز نفرستی تو جواب نامه ..
گفتم ، عبای قهوه ای میخوام .. آقاجان من عاشق این رنگم :)))))
؛
آقـــا
میگم
چقدر زود جواب نامه رو دادی ..
چقدر قشنگ برام عبای قهوه ای تو فرستادی ..
چقدر قشنگ دادی دستم، منو به آغوش کشیدی .. .
فقط
کی ضامن من شد؟
| @seyedebram |