آقـــاجان .. !
نمیدونم چطوری بگم.. اصن چی بگم ؟
؛
آقــا مگه من چیکار کردم؟
مگه کی ضامن من گنَهکار شد ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقــــاجان مون دیشب
همینقدر قشنگ به شهرما سر زد :)
؛
با آقای رئیسجمهور ، حاج آقای رئیسی اومد .. :)))
| @seyedebram |
آقاجان بزار بازم راحت باهات حرف بزنم ..
آقاجان یادته بهمن برات بیت* نامه زدم؟
یادته گفتم ..
؛
آقاجان دعام کن ؟ میخوام بیام بیت ..
میخوام شمارو بیینم !
گفتم ، آقاجان برای من عباتو بفرست تو جواب نامه !
گفتم ، میدونم زیادخواهم .. اما دل دیگه ..
جامه*معشوقه شو میخواد :)
یادته گفتم واسه من جانماز نفرستی تو جواب نامه ..
گفتم ، عبای قهوه ای میخوام .. آقاجان من عاشق این رنگم :)))))
؛
آقـــا
میگم
چقدر زود جواب نامه رو دادی ..
چقدر قشنگ برام عبای قهوه ای تو فرستادی ..
چقدر قشنگ دادی دستم، منو به آغوش کشیدی .. .
فقط
کی ضامن من شد؟
| @seyedebram |
همینقدر قشنگ اومدی دستم .. :)
آقاجان خواستم بگم
منکه نیومدم بیت ..
نامه ام معلوم نشد چیشد ..
عبای شمارو هم نگرفتم..
اما
شما خیلی قشنگ جوابمو دادی :)
| @seyedebram |
یادمه دیشب بهت گفتم ..
؛
آقا اون همه دختر توی بیت تا انگشت بالا بردن شما بهشون انگشتر دادی ..
حالا دخترت داره زجه میزنه عباتو به آغوش بگیره .. :)
میشه جوابشو بدی ؟
قسمت دادم .. به همونی که خودت میدونی.. .
؛
چقدر قشنگ جواب دادی :)
| @seyedebram |