eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقــــاجان مون دیشب همینقدر قشنگ به شهرما سر زد :) ؛ با آقای رئیس‌جمهور ، حاج آقای رئیسی اومد .. :))) | @seyedebram |
با همین عبا .. هم چفیه .. حاج آقا هم با همین عبا اومد .. | @seyedebram |
آقاجان بزار بازم راحت باهات حرف بزنم .. آقاجان یادته بهمن برات بیت* نامه زدم؟ یادته گفتم .. ؛ آقاجان دعام کن ؟ میخوام بیام بیت .. می‌خوام شمارو بیینم ! گفتم ، آقاجان برای من عباتو بفرست تو جواب نامه ! گفتم ، میدونم زیادخواهم .. اما دل دیگه .. جامه*معشوقه شو میخواد :) یادته گفتم واسه من جانماز نفرستی تو جواب نامه .. گفتم ، عبای قهوه ای میخوام .. آقاجان من عاشق این رنگم :))))) ؛ آقـــا میگم چقدر زود جواب نامه رو دادی .. چقدر قشنگ برام عبای قهوه ای تو فرستادی .. چقدر قشنگ دادی دستم، منو به آغوش کشیدی .. . فقط کی ضامن من شد؟ | @seyedebram |
همینقدر قشنگ اومدی دستم .. :) آقاجان خواستم بگم منکه نیومدم بیت .. نامه ام معلوم نشد چیشد .. عبای شمارو هم نگرفتم.. اما شما خیلی قشنگ جوابمو دادی :) | @seyedebram |
یادمه دیشب بهت گفتم .. ؛ آقا اون همه دختر توی بیت تا انگشت بالا بردن شما بهشون انگشتر دادی .. حالا دخترت داره زجه میزنه عباتو به آغوش بگیره .. :) میشه جوابشو بدی ؟ قسمت دادم .. به همونی که خودت می‌دونی.. . ؛ چقدر قشنگ جواب دادی :) | @seyedebram |
من فدات بشم ؛ که همین‌عبا‌وچفیه‌رو‌برام‌فرستادی .. ! | @seyedebram |
اخه میگن جواب نامه بیشتر از ۹, ماه طول میکشه .. اما شما که زودتر جواب دادی ! | @seyedebram |
الهی به رقیه ..
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش امسال بودی و به حاج محمود میگفتی ! : ) | @seyedebram |
آخردیشب دقیقا همین وضعیت بود : 🙂 :))