eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
نه بابا حسرت چیه ..
«علی الاصول» یعنی تک تک کلمات امام شهید ما که در این ۳۷ سال حیات شریفش فریاد زد: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای این کشور ندارد، گاهی ضرر غیر قابل جبران دارد... ! | @seyedebram |
رهبر انقلاب تبریک نگفتند، حرف از پیروزی نزدند، و کاملاً نظرشون رو شفاف گفتند و مسئولیت رو متوجه رئیس‌جمهور کردند. نوع متن پیام رهبری طوری بود که از نقض توافق از طرف آمریکا مطمئن بودند.. . | @seyedebram |
فداش‌بشیم ؛
چقدرمی‌تونن‌آدما‌بدشن ؟
سلامتی تمام ایرانی‌هایی که علی‌الاصول نظر دیگری داشتند! | @seyedebram |
ولی آقــــاجان من میخواستم ازت پیام دریافت کنم .. اما برای بیت.. :) | @seyedebram |
دیگه میدونتُ هم داریم ..