ولی کمتر جایی جرئت کردن بلند بگن ! 🗣
شاید حتی بعضیا از گفتنش خجالت کشیدن! 🚫
شاید ترسیدن بگن و متهم بشن به ضعف .. 💭
اما حقیقت اینه که این سؤال،
مهمان دل خیلی از دخترهای خوب خدا شده !
یعنی چی ؟
یعنی همون دختر انقلابی و مذهبی و بچه شیعه این سوال رو داره .. !
ـ همونهایی که نماز میخونن...
ـ همونهایی که حجابشون رو دوست دارن...
ـ همونهایی که امامحسین رو دوست دارن...
فقط برای اینکه یکم راحتتر زندگی کنم... !
فقط برای اینکه این همه مراقبت نداشته باشم... !
فقط برای اینکه این همه دغدغه نداشته باشم... !
فقط برای اینکه وقتی میخوام برم زیارت، انقدر درگیر نباشم... !
فقط برای هیئت های اباعبدالله 🙂 :)
خواهر گرامی !
اربعین که میشه ؛
عکسها رو میبینی...
فیلمها رو میبینی...
جمعیت رو میبینی...
میلیونها آدم...
سیل جمعیت...
کوچهها...
جادهها...
مرزها...
ازدحام...
فشار جمعیت...
؛