eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
اما گاهی شبا، وقتی با خدا خلوت می‌کنن، آروم زیر لب میگن:
❗️«خدایا... کاش پسر بودم...» ! ❗️
نه برای گناه... نه برای بی‌حیایی... نه برای خوش‌گذرونی...
فقط برای اینکه یکم راحت‌تر زندگی کنم... ! فقط برای اینکه این همه مراقبت نداشته باشم... ! فقط برای اینکه این همه دغدغه نداشته باشم... ! فقط برای اینکه وقتی می‌خوام برم زیارت، انقدر درگیر نباشم... ! فقط برای هیئت های اباعبدالله 🙂 :)
خواهر گرامی ! اربعین که میشه ؛ عکس‌ها رو می‌بینی... فیلم‌ها رو می‌بینی... جمعیت رو می‌بینی... میلیون‌ها آدم... سیل جمعیت... کوچه‌ها... جاده‌ها... مرزها... ازدحام... فشار جمعیت... ؛
میگی
«برای مردها چقدر راحت‌تره...» 🙂
کوله‌شونو میندازن روی دوششون... راه میفتن... ؛ بدون هیچ دردسری! بدون هیچ محدودیتی! تک و تنها .. با رفقا ..
اما من
من باید هزار چیز رو مواظب باشم .. ! چادرم... روسریم... لباسم... حجابم... نگاهم... راه رفتنم... نشستنم... بلند شدنم... حتی وقتی باد میاد... حتی وقتی هوا پنجاه درجه است... حتی وقتی از خستگی جون ندارم... بازم باید مواظب باشم .. ! ؛
همه اینا به کنار