فقط برای اینکه یکم راحتتر زندگی کنم... !
فقط برای اینکه این همه مراقبت نداشته باشم... !
فقط برای اینکه این همه دغدغه نداشته باشم... !
فقط برای اینکه وقتی میخوام برم زیارت، انقدر درگیر نباشم... !
فقط برای هیئت های اباعبدالله 🙂 :)
خواهر گرامی !
اربعین که میشه ؛
عکسها رو میبینی...
فیلمها رو میبینی...
جمعیت رو میبینی...
میلیونها آدم...
سیل جمعیت...
کوچهها...
جادهها...
مرزها...
ازدحام...
فشار جمعیت...
؛
کولهشونو میندازن روی دوششون...
راه میفتن...
؛
بدون هیچ دردسری!
بدون هیچ محدودیتی!
تک و تنها .. با رفقا ..
من باید هزار چیز رو مواظب باشم .. !
چادرم...
روسریم...
لباسم...
حجابم...
نگاهم...
راه رفتنم...
نشستنم...
بلند شدنم...
حتی وقتی باد میاد...
حتی وقتی هوا پنجاه درجه است...
حتی وقتی از خستگی جون ندارم...
بازم باید مواظب باشم .. !
؛