آسِیدْاِبرآهیم؛
@seyedebram
1.7هزار
دنبالکننده
2.8هزار
عکس
1.7هزار
ویدیو
1
فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون |
@dakedel
📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
پیوستن
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبالکننده
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
همه اینا به کنار
آسِیدْاِبرآهیم؛
بعضیا تو حسرت رفتنش میمونند ، وقتی پدر و برادر شون میرن :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
اون موقعست که یه بغض آروم توی دل آدم شکل میگیره... و آدم میگه:
آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️
« خدایا ! چرا من دختر آفریده شدم؟»
▫️
آسِیدْاِبرآهیم؛
رفیق... اگر این سؤال یه روزی از دلت رد شده...
آسِیدْاِبرآهیم؛
نترس !
آسِیدْاِبرآهیم؛
تو گناه نکردی .. کفر نکردی ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
تو اولین نفر نیستی... و آخرین نفر هم نخواهی بود... !
آسِیدْاِبرآهیم؛
اما بیا یه لحظه از زاویه دیگری نگاه کنیم
👀
آسِیدْاِبرآهیم؛
وقتی خدا میخواست قهرمان صبر رو به دنیا معرفی کنه ! بگو خب
آسِیدْاِبرآهیم؛
اسم چه کسی رو انتخاب کرد؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
وقتی میخواست استقامت رو معنا کنه...
مطالب بعدی