8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-سنگ مزار بانو سه ساله رو دیدی؟
توصیه میکنم نبینی چون تا صبح چشات بارونی میشه:)))
#فورشرعی
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-سنگ مزار بانو سه ساله رو دیدی؟ توصیه میکنم نبینی چون تا صبح چشات بارونی میشه:))) #فورشرعی | @seyede
چرا گریه میکنی
اون فقط روش نوشته:
رقیه،شهیدِمظلوم؛بنت اباعبدلله:)))))))))))))))))))))))))
چیزی نشدع که
فقط رقیه دیگه طاقت نیاورد وسط بازار جون داد!:)
| @seyedebram |
+اما رقیه هنوز پیش پدر ناز میکند برای جاماندن از اربعین . . .
از ما چه انتظار است؟
| @seyedebram |
امشب خانوم سه ساله خوب حاجت میده ها؛
آخه اباعبدلله خریدار ناز دخترشه(:
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
رقیه وسط بازارِ. . .
یزید داره میخندهِ. . .
اما مــــــــــادر اومده:)
| @seyedebram |