″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
رقیه وسط بازارِ. . .
یزید داره میخندهِ. . .
اما مــــــــــادر اومده:)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ممنونم آسید ممنونم آسید امروزم هم کمکم کردی:)))
-هنوز دستام از استرس میلرزه:)))
رقیه جانم دیدی چقدر غربتت درد دارد؟حتی وسط اجرا اشکم در اومد...
دیدی که چه کرده با رویم؛
دیدی چه کرده با گلویم زنجیر ها؟ . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دیدی که چه کرده با رویم؛ دیدی چه کرده با گلویم زنجیر ها؟ . . | @seyedebram |
گفت بابا تمام کردند وقتی غذایشان را
انداختند جلویم ظرف خشک و خالی شان را
| @seyedebram |