″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-در خشت خام میدید؛
آنچه که دیگران در آینه صافی نمیبینند . . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
¹⁰⁰⁰ تایی خانواده مون مباارکک زیادت میکنم تا شناخته شی آسید:)
¹⁵⁰⁰ تایی خانواده مون مباارکک
زیادت میکنم تا شناخته شی آسید:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
فقط میتونم بگم برام بموووووووون:)))))))))))))))))))))))))))
-رفیق؟نه ممنون من نسخه بهشتی شو دارم:)
| @seyedebram |