eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ تل زینبی در ایام اربعین افتتاح شد:) | @seyedebram |
واااای بچه هاا😔😂😂
یکی لایو گذاشته بود تو یوتیوب ... بعد دیدم برندازع رفتم ببینم چی میگه
دیدم دارم حرف های بد بد میزنه😔🤣🤣
شروع کردم به پیام گذاشتن:
اونم کم آورد منو بست🤡🤣🤣🤣🤣
میدونید خوشم اومد که پیاما رو خونده و اینقدر سوووخته😔🤣🤣
و از اون جالب تر اینکه اول که شروع کردم به گذاشتن همه فحش دادن ولی بعدش عده ای پیدا شدن که با من هم نظر بودن...
در نتیجه حدود ۱۲ تا لبیک گفتم که بستش🤡🇮🇷
هدایت شده از صَـبــاࢪ | ‌𝘚𝘢𝘣𝘢𝘳
سیدابراهیم فقط یك اسم نیست .. یه راهه .. یه مکتب .. یه تفکر .. یه‌ الگوي نیکو .. اسم سیدابراهیم به خودي ِخود آبرو و افتخار براي دلدادگان ِانقلاب ِاسلامي در همه‌ جاي ِدنیاست : )))))))