eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
در نتیجه حدود ۱۲ تا لبیک گفتم که بستش🤡🇮🇷
هدایت شده از صَـبــاࢪ | ‌𝘚𝘢𝘣𝘢𝘳
سیدابراهیم فقط یك اسم نیست .. یه راهه .. یه مکتب .. یه تفکر .. یه‌ الگوي نیکو .. اسم سیدابراهیم به خودي ِخود آبرو و افتخار براي دلدادگان ِانقلاب ِاسلامي در همه‌ جاي ِدنیاست : )))))))
هدایت شده از صَـبــاࢪ | ‌𝘚𝘢𝘣𝘢𝘳
إِنَّ إِبراهيمَ لَحَليمٌ أَوّاهٌ مُنيبٌ ‹ ۷۵ › به راستي که ابراهیم بسیار بردبار و دلسوز و روي آورنده ‹ به سوي خدا › بود . ‹ سوره‌ي مبارکه‌ي هود ›
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
آقای من برگرد:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
این دلِ بی طاقتم؛ می‌تپد تا عطر تو را در تن بی جانم، ای جانا؛برافشاند. . (: | @seyedebram |