eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اومدم پیش پناه همیشگیم. . .
دلم میخواهد؛ مشتی خاک در زیر پای زوارت در مسیر کرب بلا باشم. . . | @seyedebram |
کیبورد جالبی دارم هاا🗿💔 نوشتم زیر پای زوارت کرده وزارتتتت کو هیچ وقت سمت وزارت نرمممم چه برسه به خاک پاشون🗿🔪
فک کن انقد پخت و پز کردی ک رسانه های اسرائیل بجا‌ خامنه ای (ایت الله جنگ) صدات میکنن.💀 | @seyedebram |
سفر با مامان بابا بهت خوش نمیگذره؟ عیب نداره وقتی کوچیک بودی مسافرت با تو هم به اونا خوش نمی‌گذشت💆🏽‍♀️ | @seyedebram |
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
آقای من برگرد:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |