دلم میخواهد؛ مشتی خاک در زیر پای زوارت در مسیر کرب بلا باشم. . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دلم میخواهد؛ مشتی خاک در زیر پای زوارت در مسیر کرب بلا باشم. . . | @seyedebram |
دلم نه!تمام وجودم میخواهد:)
کیبورد جالبی دارم هاا🗿💔
نوشتم زیر پای زوارت
کرده وزارتتتت
کو هیچ وقت سمت وزارت نرمممم چه برسه به خاک پاشون🗿🔪
فک کن انقد پخت و پز کردی ک رسانه های اسرائیل بجا خامنه ای (ایت الله جنگ) صدات میکنن.💀
| @seyedebram |
سفر با مامان بابا بهت خوش نمیگذره؟ عیب نداره وقتی کوچیک بودی مسافرت با تو هم به اونا خوش نمیگذشت💆🏽♀️
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |