آسِیدْاِبرآهیم؛
-
همانند همان نگاهت,خسته ام؛
گویا زندگی را باخته ام،اما. . .
همان بازنده ای هستم که تو را*زندگی ام را* را برده ام :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
مرا آرام آرام شکاندی؛گویا فقط من بین همه شکستنی بودم!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
مرا آرام آرام شکاندی؛گویا فقط من بین همه شکستنی بودم! | @seyedebram |
سپس له ام کردی؛گویا فقط من توفیق له شدن داشتم!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
سپس له ام کردی؛گویا فقط من توفیق له شدن داشتم! | @seyedebram |
بگو چرا سکویم را ویران کردی؟من تازه علم پرواز فرا گرفته بودم؛تو مُهر بال هایم را زدی!
اما من آینه ی بلوری از جنس خودساختگی بودم!
تو مرا کدر کردی؛
و گونه ای مرا شکاندی....
آسِیدْاِبرآهیم؛
اما من آینه ی بلوری از جنس خودساختگی بودم! تو مرا کدر کردی؛ و گونه ای مرا شکاندی....
که حق میدانم؛
که هیچ کس خونی ریخته* از آیینه ندیده است...