eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
همانند همان نگاهت,خسته ام؛ گویا زندگی را باخته ام،اما. . . همان بازنده ای هستم که تو را*زندگی ام را* را برده ام :) | @seyedebram |
فکر کنم دیگه برای درکش آماده شدم:)🤍✨
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
مرا آرام آرام شکاندی؛گویا فقط من بین همه شکستنی بودم! | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
سپس له ام کردی؛گویا فقط من توفیق له شدن داشتم! | @seyedebram |
بگو چرا سکویم را ویران کردی؟من تازه علم پرواز فرا گرفته بودم؛تو مُهر بال هایم را زدی!
اما من آینه ی بلوری از جنس خودساختگی بودم! تو مرا کدر کردی؛ و گونه ای مرا شکاندی....
آقای من برگرد:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
که حق میدانم؛ که هیچ کس خونی ریخته* از آیینه ندیده است...
حال تکیه های آیینه را میچسبانی؟! و به دنبال خشتی برای ساخت سکویی؟! اما بدان بال هایم را فقط خودم میتوانم پیدا کنم؛ چون تو آنها را نمی بینی!