eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛
اینو همه بخونید؛ «برای چنل ناشناس هست»
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
یه سوال من به آسید اعتقاد کامل دارما، چنلتمم خیلییی بهم حس خوبی میده. ولی اینکه یه چنل زدی و انقد مطمئنی که آسید در اینجا حضور داره و حرف تک تکمونو میشنوه، دلم میخواد بدونم این اطمینانو از کجا داری؟ دوست دارم از زیون خودت بشنوم✨ .. اوم اول از همه ممنونم دوم از همه که سخن که زیاد ست حوصله داری مرد؟ :) جونم برات بگه وقتی فردی با تمام وجود با تمــــــــــــــــــــــــام وجود؛ یکی رو بفهمه ، حس کنه و درک کنه ؛ روحش اونو حس کنه؛ با تمام وجود برای اون فرد زندگی کنه! تمام سلول هاش عطر اونو حس کنن؛ تمام مولکول هاش اونو بفهمن؛ تمام تنش و روحش اونو بطلبه! و .. که قابل وصف نیست، مطمئن باش در یک چنل هم با تمام وجود حسش می‌کنه! :)) از باب دیگه بخوام برات بگم؛ وقتی اون فرد هم با تمام وجود بین عشاق خودش حضور داره؛ با تمام توانم برای عشاق خودش حاجت روایی می‌کنه، به مرحله ای رسیده که از نظر معنوی و الهی توان داره! مطمئن باش صدای اونایی که میطلبنش رو هم می‌شنوه! :)) و مطمئن تر باش که پاسخگوعه. و این رو بدون که . « فردی که خریده خدا باشه؛ حد و مرز دنیایی برای پرواز نداره:) » اونم چه برسه به آسید ابراهیم - که سید شهیدان خدمتِ و برای خدمت* حدود دنیایی نداره!
آقا سعید ِعزیز .. شما مایه‌ي ِدلگرمي ِعشاق ِشهید خدمتید .. بعد شهادت ِسید شهیدان ِخدمت ، هر چي گشتیم از شما شبیه‌تر به شهیدمون پیدا نکردیم .. شما امیر میدان ِدیپلماسي و رفیق ِ جانباز ِحاج قاسمید .. وجودتون واسه‌ي ِحضرت‌آقا آرامش رو به ارمغان میاره .. شما با اون کلام ِنافذ و گیرا ، لبخندي ك پشتش پر از درد ِ، و ایثارتون در میادین ِفتنه‌ها اینو ثابت کردید ك میتونیم به شما مث یه کوه تکیه کنیم .. در برابر آماج ِتیرهاي ِتهمت و اهانت مقاوم ایستادید ك مبادا به حضرت‌آقا اصابت کنه .. خیلي ازتون یاد میگیریم ، خیلي راهنمایي‌مون کردید ‌‌.. ما طرفدار شماییم ؛ نه بخاطر اینکه طیف افکارمون به شما نزدیکه ، بخاطر اینکه شما حق هستید و شهید زنده .. فقط یه قولي به ما میدید ؟ میشه ۶۳ ساله ك شدید ، تنهامون نذارید ؟ ما دیگه طاقت نداریم پشت اسمتون واژه‌ي ِشهید رو ببینیم .. بازم برامون از اون لبخند‌هاي ِسوزاننده بزنید و دل ببرید و دشمنان ِانقلاب و با تانکتون له کنید .. یه ایران عاشقتون هستن ، سعید ِجمهور .. مثل اسمتون براي ِما مایه‌ي ِبرکت و خوشبختي هستید و مثل فامیلتون باشکوه و مقتدرید . سرتون سلامت ، سایتون مستدام ، عمرتون طولاني ، چشم ِحسوداتون کور ، بمونید براي ِما و حضرت آقا ان‌شاءالله . تولدتون مبارك ، ان‌شاءالله تولد ۱۲۰ سالگي‌تون رو بگیریم🥲🎀 . رفقا به مناسبت این ایام ِسعید ، یه صلوات ِجلیلي بفرستید🥲😂♥️ .
پدیده‌ي ِجذاب و چشم‌نوازي هست ؛ من واقعا واسش شوق زیادي دارم ‌. ولي یه ماه ِخونین هم تو ورزقان داشتیم ك از آسمون به زمین سقوط کرد و سوخت و هزار تکه شد .. شب یلداي ِجمهوري ِاسلامي ، یه ماه‌گرفتگي داشتیم تو ورزقان .. ماه ِما شهید شد ؛ اگه الان نوري هم از ماه میبینید منشاء اون از ورزقان ِ، از تکه‌هاي ِخونین و خاکسترهاي ِباقي مونده‌ي ِعباس ِایران ِهست💔🩹 ؛
- ماهِ خونین منکه تویی آســـــــــــــید! :)
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مقام ابراهیم در مکه vs مقام ابراهیـــــــــم* در ایران: ..💔 | @seyedebram |