پدیدهي ِجذاب و چشمنوازي هست ؛ من واقعا واسش شوق زیادي دارم .
ولي یه ماه ِخونین هم تو ورزقان داشتیم ك از آسمون به زمین سقوط کرد و سوخت و هزار تکه شد ..
شب یلداي ِجمهوري ِاسلامي ، یه ماهگرفتگي داشتیم تو ورزقان ..
ماه ِما شهید شد ؛ اگه الان نوري هم
از ماه میبینید منشاء اون از ورزقان ِ،
از تکههاي ِخونین و خاکسترهاي ِباقي موندهي ِعباس ِایران ِهست💔🩹 ؛
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مقام ابراهیم در مکه vs
مقام ابراهیـــــــــم* در ایران: ..💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- مقام ابراهیم در مکه vs مقام ابراهیـــــــــم* در ایران: ..💔 | @seyedebram |
اینو «واجبی» همه ببینین:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
بوسه ای از بن جان میزنم بر رُخَت؛
نمیدانستم؛آخرین دیدار من ست! . :)
| @seyedebram |
هدایت شده از ″ذِڪْࢪِحَـضْـࢪَتِاَࢪْبــٰابْ″
زبون ك نیس ، خنجر ِیمنيهاس ماشاءالله😔🤣🎀 .
دمتون گرم حسین آقا : ) .
آسِیدْاِبرآهیم؛
من ایرانیم و ادامه دهنده راه پاک شهدامون هستم(: .به یاد ریحانه. | @seyedebram |
من ایرانیم و ادامه دهنده راه پاک شهدامون هستم(:
.به یاد ریحانه.
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یک پروژه ای دارم آماده میکنم واسه چنل👀🦋
میشه همتون جواب بدید؟🌚♥️
https://eitaa.com/nazareto_app/web?startapp=vmn7Rr2M
+برای برنامه ی چنله:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
یا اینطوری:)))))))))
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داره با بچش خداحافظی میکنه تا بره میدون :)))))))))))))))
+بابا باید بره غزه ..
| @seyedebram |