آسِیدْاِبرآهیم؛
²⁰⁰خانواده مون مباارکک زیادت میکنم تا شناخته شی آسید!((:
³⁰⁰خانواده مون مباارکک
زیادت میکنم تا شناخته شی آسید!((:
آسِیدْاِبرآهیم؛
دل حسرتِ دیدنِ تو دارد؛
خرسند نمیشود به پیغام!
| @seyedebram |