آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ هر که شب ۳ بار بگوید :
'|' اللهُم آخر اجْعِل کَلامِنا لا اله الا الله '|'
عاقبت شهید* میشود :)
| @seyedebram |
.
« اَللهُمَ الرزقنآ الشَهادَة في سبیلِ خِدْمَتِك. »
« اَللهُمَ الرزقنآ الشَهادَة في خِدمَةِ الشُهَدا »
.
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ناگهان باز دلم یاد تو افتاد و شکست .. 💔
| @seyedebram |
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مردم خراسان جنوبی _ این رسم اش نبود !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- مردم خراسان جنوبی _ این رسم اش نبود ! | @seyedebram |
رســــــــــــم اش نبود ..
Ali FaaniAli-Faani-Tajalie-Taha-128.mp3
زمان:
حجم:
4.2M
بیـــــــا تا جــوانم ؛ بده رخ نشانم ؛
بیا تا جوانم . . .
که این زندگانی وفایی ندارد !💔
#نجوای_قلب
| @seyedebram |