eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
تو را فقط به جرم خدمت مورد توهین قرار میدهند ..
ضربت خوردن ما آنقدر آسان شد ؛ که لگدی سخت زد هر کِ رد شد ..
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ دوسال پیش شهید رئیسی به ضدایرانی خوانده شدن امروز توسط یک اصلاح طلب حامی دولت فعلی + فکر کن به کسی بگی ضدایرانی که ۳۵۰۰ لوح دورهٔ هخامنشی که در اختیار مرکز شرق‌شناسی آمریکا بوده رو پس از ۸۴ سال به ایران برگردانی! | @seyedebram |
شب یلدا ؟ بلند ترین شب سال؟ بزرگترین دروغِ تاریخ و زمان است . بلند ترین شب سال شبی در اردیبهشت بود .. همان شبی که تکه ای از جانِ ایران رفت .
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یلدای امسال هم تکه ای از جان ما نیست .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
شب یلدا ؟ بلند ترین شب سال؟ بزرگترین دروغِ تاریخ و زمان است . بلند ترین شب سال شبی در اردیبهشت بود
همان شبی که تا سحر قرآن میخواندیم .. تا صبح ذکر می‌گفتیم و شبکه خبر مهمان خانه ها شده بود . آن شب هیچکس خواب نداشت هیچکس حال خوش نداشت همه تکه ای از جان خود را در دست داشتند و دست به آسمان برده بودند.
❤️شهید رئیسی عزیز 🍉شب یلدای ۱۴۰۰: در جمع ایتام و کودکان معلول 🍉شب یلدای ۱۴۰۱: در منزل شهید آرمان علی‌وردی 🍉شب یلدای ۱۴۰۲: در جمع سربازان گلستانی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اگه یه روز نبودم ، با نام "آسیدابراهیم رئیسی" یادم بیوفت :) ♥️