eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یلدای امسال هم تکه ای از جان ما نیست .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
شب یلدا ؟ بلند ترین شب سال؟ بزرگترین دروغِ تاریخ و زمان است . بلند ترین شب سال شبی در اردیبهشت بود
همان شبی که تا سحر قرآن میخواندیم .. تا صبح ذکر می‌گفتیم و شبکه خبر مهمان خانه ها شده بود . آن شب هیچکس خواب نداشت هیچکس حال خوش نداشت همه تکه ای از جان خود را در دست داشتند و دست به آسمان برده بودند.
❤️شهید رئیسی عزیز 🍉شب یلدای ۱۴۰۰: در جمع ایتام و کودکان معلول 🍉شب یلدای ۱۴۰۱: در منزل شهید آرمان علی‌وردی 🍉شب یلدای ۱۴۰۲: در جمع سربازان گلستانی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اگه یه روز نبودم ، با نام "آسیدابراهیم رئیسی" یادم بیوفت :) ♥️
- چون امروز ۳۰ :) ختم "۸۰۰۰ صلوات" به نیت خادم ایران؛ آسید ابراهیم رئیسی؛ •لطفاً در جواب اون خدمات و ریاست* هر چه قدر در توان تون هست: https://khatmesalawat.ir/100971 +لطفا دستی برسونید تا آسید هم خوشحال بشه:)) +(ختم هشتاد هزار صلوات تا سالگرد سید) | @seyedebram |
شب یلداست .. ۱۰ صلوات هم نثار آسیدابراهیم کن :)
هدایت شده از نَزدیک ِ صُبح .
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبی بود که خبری از تو نبود 🙂💔
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بلند ترین شبِ سال شبی در اردیبهشت* بود .. | @seyedebram |
بهت توهین میشه برای اینکه یلدا هاهم پیش خانوادت نبودی..