آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ هر که شب ۳ بار بگوید :
'|' اللهُم آخر اجْعِل کَلامِنا لا اله الا الله '|'
عاقبت شهید* میشود :)
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
21.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای گریه امشب تون :
| @seyedebram |
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ بهشتی میشود خــــــــــادم مردم:)
| @seyedebram |
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تمام آرزویم بازگشت توست .. همان جان جانان ام .
آسِیدْاِبرآهیم؛
تمام آرزویم بازگشت توست .. همان جان جانان ام .
کجایی آرزوی محـــــــــال ؟
هدایت شده از "امیرِلشکرِعلی."
بـرایبـهتریندوستـٰانخوددعـایشـهـٰادتکنیـد . .
-
⎾ @amiralihajizadeh1404 ⏌
آسِیدْاِبرآهیم؛
بـرایبـهتریندوستـٰانخوددعـایشـهـٰادتکنیـد . . - ⎾ @amiralihajizadeh1404 ⏌
از این لیستا براتون آرزو میکنم :)