آسِیدْاِبرآهیم؛
نخستین بارسَت که با استانی* سخن میگویم! توانی ندارم در برابر توان شما، فقط توانم گفت: خوشا به حالت ا
خوشا به حالت اردبیل :)
خوشا ز خاکت اردبیل ..
حرفی هست بفرما؛
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خوشا به حالت اردبیل :) خوشا ز خاکت اردبیل .. حرفی هست بفرما؛ | @seyedebram |
ولی میدونی داغ ش چیه؟
اینکه برای رونمایی از تندیس تعداد انگشت شماری از افراد اومدند .. 💔
+ دلم برای رئیسی سوخت .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
عکس پسرش در دستش بود ؛
[ مراقب فرزندم باشید تازه آموخته بابا بگوید]
گویا تا آخرین نفس به یاد او و وطن بود ..
| @seyedebram |