آسِیدْاِبرآهیم؛
@seyedebram
1.7هزار
دنبالکننده
2.8هزار
عکس
1.6هزار
ویدیو
1
فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون |
@dakedel
📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
پیوستن
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبالکننده
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
0:03
585.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقا مجید رحیمی ؛ ما رو شفاعت کنی ها :)!
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقا مجید رحیمی ؛ ما رو شفاعت کنی ها :)!
_
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
عکس پسرش در دستش بود ؛ [ مراقب فرزندم باشید تازه آموخته بابا بگوید] گویا تا آخرین نفس به یاد او و وطن بود .. |
@seyedebram
|
آسِیدْاِبرآهیم؛
چجوری میتونید به همچین افرادی بگید داعش* ؟ 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
چرا گریه میکنی اون فقط یک عکسه! :))))))))))))))))))))
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی اون یخ زد ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای امنیت ؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای این خاک ؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای من و تو .
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی من و تو ؟ .. 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
_🤡💔_
مطالب بعدی