سلام و درود به اعضای عزیز تر جان .♥️🌚
خدمت شما باید بگم که
متاسفانه و البته خوشبختانه بنده توفیق پیدا کردم و معتکف* شدم..
و حالا البته که توفیق ندارم و این سه روز در خدمتِ خیلی ناچیزِ شما و آسید باشم .
خلاصه خواستم بگم برامون دعا کنید
و این ³ روز نیستم.
اما خب مگه شما اینقدر راحت آسید رو ول می کنید و از خونش میرید ؟
جدی اگه برید خیلی بده ها :)
+ بمونید که آسید داره نگاتون میکنه !❤️🩹
جان علی جانان علی؛
ولادتت مبارک ای جانا علی :)
| @seyedebram |