eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
دیروز خورشیدی آمد و ماهی امروز، نور از او می گیرد . | @seyedebram |
۱۱۷ نفر دیدن بعد یکی شعر دوست نداره ؟
خب خب یک برنامه کوچولو دیگه هم به برنامه های چنل اضافه میشه 👀✨ « حالت پــــــرواز✈️ » از چنل آسیدابراهیم . ـ از این به بعد قرار هست در روز های [ دوشنبه_ جمعه ] یک آیـــــــه دم دمای غروب بزاریم و یاد اون بالاسری کنیم و یک سیلی به خودمون بزنیم! :) ▫️ حالا چرا حالت پـــــرواز ✈️ ؟ چون قراره با آیه ها خودمونو بزاریم رو حالت پــــرواز 🌚☁️ 🔻 درضمن شما هم وقت دارید توی اون دو روز فاصله برید همون قبلی رو بخونید🧑‍🦯 + خوشحال میشم همتون با جون دل بخونید ، چون "حرف خداست" نه حرف من .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
﴿ رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلینَا صَبْرََا وَ ثَبِّتْ أقْدَامَنَا و انــــصُرْنَا عَلَـــی الْقَــــوْمِ الْکَـافِــــرِینَ ﴾ خدایا!از صبر و استقامت سرشارمان کن؛ و قدم هایمان را محکم کن و بر این جماعت بی دین پیروز مان فرما . | @seyedebram |
²_ نیایش فاتحان ! • خدایا ما باکــــری و هـــمت و سلیــــمانی نیستیم ! بنده های معلومی توییم .. ! لبریز از بیم و امید های کوچیک و بزرگ ❤️‍🩹 •خدایا! یاری مان کن که موقع خواندنِ خبـــــــــرها** دل هایمان نلرزد ... از ترورِ فرماندهان دلهره نگیریم ؛🫂 و با لاف های دشمن تهِ دلمان خالی نشود . •خدایا! کمکمان کن بفهمیم که دشمن ، هر چقدر هم هیبت داشته باشد ، هر چقدر هم پُزِ هیمنه اش را بدهد ، در مقابلِ جلال و جبروت تُ عددی نیست :) _ که نُصرتِ تو در هنگامه جنگ و ایستادگی نزدیک است ، حتی اگر دشمنان تو آن را دور ببینند ! _ و حزب خدا پیروز است ، حتی اگر تمام چرتکه های زمینی خلافش بگویند! 🔗🫀 ✈️ | @seyedebram |