.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
مسعود جان داداش بزار اولی حالمونو جا بیاره بعد بزن داغون کن .
| @seyedebram |
- موتور سواری بانوان ، وعده هاتون بود ؟
کاشکی یکم به فکر اقتصاد بودید ..
#فور
| @seyedebram |
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ترامپ* جان ما گنــگمون حتی از ورم زیرِچشم تو بیشتر 💀🇮🇷
| @seyedebram |
وقتی میری پیچ نیروی فرماندهی اسرائیل رو میبینی:
ــــــــــــ
نمیدانم چه بنویسم که بخوانید!
جز درد و رنج برایمان نیست ..
و جز داغ از تو برایمان چیزی نمانده!
همان داغی که هیچگاه سرد نخواهد شد ...
| @seyedebram |